باشگاه‌های فوتسال کشور با توجه به شرایط اقتصادی از هزینه‌های غیر ضروری باید پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، انصاری فرد رئیس سازمان لیگ فوتسال کشور صبح امروز در نشست هم‌اندیشی و مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در ساری با بیان اینکه شرایط مالی و اقتصادی امسال به تیم‌ها فشار آورده است ابراز امیدواری کرد تیم‌ها با کاهش هزینه‌ها فصلی موفق را سپری کنند.

وی افزود: باشگاه‌ها باید از هزینه‌های غیر ضروری پرهیز کنند، چون بحث اقتصادی در این فصل از بحث‌های جدی است.

انصاری فرد ضمن تشکر از باشگاه‌ها و اعضای هیات رئیسه، گفت: اعضای هیات رئیسه فوتسال به تمام امورات فوتسال مسلط هستند و انتظار داریم مدیران باشگاه‌ها فعال‌تر باشند و بیشتر خودشان را نشان بدهند.

رئیس سازمان لیگ فوتسال کشور جذب حامی مالی را از برنامه‌های مهم این سازمان اعلام کرد و افزود: دنبال جذب اسپانسر‌ها هستیم تا بتوانیم به باشگاه‌ها کمک کنیم.

وی از رایزنی‌ها برای پخش زنده بازی‌های فوتسال خبر داد و گفت: هماهنگی‌ها برای پخش مستقیم لیگ برتر فوتسال در شبکه سه صورت گرفته تا هر هفته یک بازی مهم به صورت زنده پخش شود تا شرایط برای جذب اسپانسر‌ها و توجه بیشتر به فوتسال مهیا شود.

انصاری فرد موفقیت تیم‌های ملی را حاصل دسترنج باشگاه‌ها عنوان کرد و افزود: اگر تیم ملی ما در جهان سوم است بخاطر فعالیت خوب باشگاه‌های ما است که تیم ملی ما در چنین رده‌ای است وگرنه چنین موفقیتی حاصل نمیشد.

رئیس سازمان لیگ فوتسال کشور با بیان اینکه امیدواریم امسال سال بهتری نسبت به سال گذشته باشد، گفت: متاسفانه آنقدر که به فوتبال توجه می‌شود چندان به فوتسال نگاه نمی‌شود، ولی ما خودمان باید با برگزاری خوب و بدون حاشیه بودن این جایگاه را بدست بیاوریم.

انتهای پیام/ م

پرهیز از هزینه‌های غیر ضروری در باشگاه‌های فوتسال کشور

برچسب ها: فوتبال ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.