مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان گفت: برای نخستین بار در اصفهان، سالن سینمایی وی آی پی با امکانات ویژه و پیشرفته صوتی، تصویری و رفاهی به بهره برداری رسید.

محمد پناهی نژاد، مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان در گفت و  گو با خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: ظرفیت این سالن وی آی پی ۲۴ نفر است که از امکانات ویژه‌ سیستم صوتی دالبی، پخش تصویر فول اچ دی و صندلی‌های مبله تخت شو  و دیگر امکانات رفاهی بهره مند می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه قیمت هریک از صندلی‌های مبله این سالن ۵۰ میلیون تومان است ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند به دوصورت اختصاصی و یا بلیط فروشی از این سالن وی آی پی استفاده کنند، بلیط این سالن به ازای هر نفر ۵۰ هزار تومان است که پذیرایی از تماشاگران هم در حین تماشای فیلم انجام می‌گیرد.

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان با تاکید بر اینکه احداث این سالن در اصفهان برای اولین صورت گرفته ادامه داد: در کشور، شهر‌های تهران و مشهد دارای سالن وی آی پی هستند که البته امکانات سالن سیتی سنتر از سایر سالن‌های وی آی ی کشور پیشرفته‌تر است.
وی تصریح کرد: با تکمیل و بهره برداری از این سالن وی آی پی، مجموعه پردیس سینمایی سیتی سنتر به یکی از کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین پردیس‌های سینمایی کشور تبدیل شده است.

انتهای پیام/ی

بهره برداری از سالن وی آی پی سیتی سنتر

برچسب ها: سینما ، اکران فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.