معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی از برپایی اولین نمایشگاه تولیدات خوداشتغالی در سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سیار معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی از برپایی اولین نمایشگاه تولیدات خوداشتغالی در سالجاری خبر داده و گفت: این نمایشگاه جهت عرضه و فروش تولیدات قالی و صنایع دستی مددجویان تحت حمایت فردا دوشنبه آغاز به کار می‌کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ادامه داد: رونق تولید رویکرد اصلی نمایشگاه بوده و بر آن هستیم تا برای تولیدات مددجویان این نهاد بازاریابی کرده و آن‌ها را به فروش برسانیم.

وی بیان داشت: این مددجویان با استفاده از تسهیلات اعطایی کمیته امداد و با اجرای طرح‌های قالیبافی، توانسته اند تولیدات خود را به این نمایشگاه رسانده و در معرض فروش بگذارند.

سیار در خصوص وام‌های اشتغال اعطا شده به مددجویان اظهار داشت: پس از اعطای تسهیلات، ناظرین فنی امداد در طول دوره اجرای طرح ها، نظارت‌های تخصصی جهت بهبود تولیدات داشته اند تا در بالاترین کیفیت عرضه شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان در خصوص جزئیات این نمایشگاه گفت: تولیدات قالی و صنایع دستی مددجویان بیستم تا بیست و سوم خرداد ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ در محل آمفی تئاتر اداره کل کمیته امداد آذربایجان شرقی واقع در تبریز چهارراه ابوریحان برای بازدید و خرید عموم دایر خواهد بود.

شایان ذکر است در سال گذشته، ۳۵ نمایشگاه تولیدات خوداشتغالی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان با تنوع شغلی متعدد در تبریز و شهرستان‌ها جهت عرضه و فروش دایر شده بود.

 

انتهای پیام/ش

نمایشگاه تولیدات قالی و صنایع دستی مددجویان استان آذربایجان شرقی گشایش می یابد

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.