در آستانه حضور زهرا نعمتی در رقابت‌های قهرمانی جهان تیراندازی، شنیده‌ها حاکی از این است که این ورزشکار پیشنهادی از سوی جمهوری آذربایجان دریافت کرده است.

پاسخ زهرا نعمتی به پیشنهاد آذربایجان!به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پوریا تابان در برنامه ورزش از نگاه دو، اعلام کرد که زهرا نعمتی در جریان مسابقات قهرمانی جهان از سوی جمهوری آذربایجان با پیشنهادی اغواکننده روبرو شده است. براساس این پیشنهاد اگر زهرا نعمتی تابعیت آذربایجان را بپذیرد، ۳۰۰ هزار دلار به همراه یک اتومبیل و یک خانه به او اهدا می‌شود. همچنین ۵ هزار دلار حقوق مادام‌العمر ماهیانه به این کماندار داده می‌شود.

جالب اینکه مجری برنامه ورزش از نگاه دو عنوان کرد سال ۲۰۱۱ نیز آمریکا به زهرا نعمتی چنین پیشنهادی داده بود؛ موضوعی که هیچ وقت تاکنون رسانه‌ای نشده است. پاسخ زهرا نعمتی به این پیشنهادات این بود که پرچم کشورش را با هیچ چیز عوض نمی‌کند.

تابان همچنین در حساب کاربری اینستاگرام شخصی خود نوشت:

براى اولين بار از اين خبر پرده برداشتم
زهرا خاتون نعمتى درود به شرف، تعصب و غيرت شما قهرمان.
شما به حق شيرزن و الگوى همه ايران زمينى خاتون كه پرچم را در بالاترين قله افتخار نگه داشته ايد.
زهرا نعمتى در قهرمانى تيروكمان معلولان جان با راه يابى به نيمه نهايى سهميه پارالمپيك ٢٠٢٠ توكيو را كسب كرد و از دوشنبه هفته جارى براى سهميه المپيك ٢٠٢٠ هم مسابقه خواهد داد.
ايشان تنها معلول تاريخ ايران است كه سال ٢٠١٦ هم در پارالمپيك ريودوژانيرو و هم در المپيكش حضور داشت.
زهرا نعمتى در المپيك ريو پرچمدار كاروان ايران بود.
و در پارالمپيك ٢٠١٦ هم به مانند ٢٠١٢ لندن، مدال طلا را به گردن آويخت.
عزيزان دل، هر دو فيلم را كامل ببينيد تا متوجه خبرى كه براى اولين بار سعادت داشتم كه پرده از آن بردارم بشويد.
پوريا تابان هجدهم خرداد ١٣٩٨

زهرا نعمتی به پیشنهاد آذربایجان پاسخ رد داد!

این درحالی است که مجید کهتری مربی تیم ملی تیراندازی با کمان معلولان در واکنش به انتشار خبر این پیشنهاد گفته است: پیشنهاد برای حضور زهرا نعمتی در جمهوری آذربایجان در حد حرف و به صورت دوستانه بود و هیچ صحبت رسمی در این باره وجود ندارد.

در روزهای اخیر که پرچمدار ایران در المپیک، تمرکزش روی کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک است، انتشار این خبر واکنش کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت. در ادامه نمونه‌هایی از این واکنش‌ها را می‌توانید ببینید.

پاسخ زهرا نعمتی به پیشنهاد آذربایجان!

پاسخ زهرا نعمتی به پیشنهاد آذربایجان!

پاسخ زهرا نعمتی به پیشنهاد آذربایجان!

پاسخ زهرا نعمتی به پیشنهاد آذربایجان!

پاسخ زهرا نعمتی به پیشنهاد آذربایجان!

پاسخ زهرا نعمتی به پیشنهاد آذربایجان!

پاسخ زهرا نعمتی به پیشنهاد آذربایجان!

پاسخ زهرا نعمتی به پیشنهاد آذربایجان!

پاسخ زهرا نعمتی به پیشنهاد آذربایجان!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۴۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد : تقدیر کاربران از جواب رد زهرا نعمتی به پیشنهاد اغواکننده آذربایجان ۳۰۰ هزار دلار به همراه یک اتومبیل و یک خانه به او اهدا می‌شود. همچنین ۵ هزار دلار حقوق مادام‌العمر ماهیانه به این کماندار داده می‌شود . انشاءالله از سوی مسئولان ورزشی کشور عزیزمان هم مورد تقدیر قرار بگیرند و تمامی پیشنهادهای خارجیها رودر مملکتمان برای ایشان فراهم کنند چرا که نخبگان در هر زمینه ایی که فعالیت می کنند باعث مباهات و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران عزیز و مقتدر و قدرتمند و با شکوه و با غیرت و با عزت و با عظمت و خردمند و عدالت گستر هستند . درود و خداقوت به شرف و انسانیت و غیرت و خودباوری و اراده به نفس تمامی مردان و زنان اینچونینی سرزمین اسلامی قرآنیمان احسنت و هزاران آفرین بر شما بانوی گرامی وطنم پاره تنم ، چو ایران نباشد تن من مباد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۲۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد : تقدیر کاربران از جواب رد زهرا نعمتی به پیشنهاد اغواکننده آذربایجان ۳۰۰ هزار دلار به همراه یک اتومبیل و یک خانه به او اهدا می‌شود. همچنین ۵ هزار دلار حقوق مادام‌العمر ماهیانه به این کماندار داده می‌شود . انشاءالله از سوی مسئولان ورزشی کشور عزیزمان هم مورد تقدیر قرار بگیرند و تمامی پیشنهادهای خارجیها رودر مملکتمان برای ایشان فراهم کنند چرا که نخبگان در هر زمینه ایی که فعالیت می کنند بعث مباهات و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران عزیز و مقتدر و قدرتمند و با شکوه و با غیرت و با عزت و با عظمت و خردمند و عدالت گستر هستند . درود و خداقوت به شرف و انسانیت و غیرت و خودباوری و اراده به نفس تمامی مردان و زنان اینچونینی سرزمین اسلامی قرآنیمان احسنت و هزاران آفرین بر شما بانوی گرامی وطنم پاره تنم ، چو ایران نباشد تن من مباد . والسلام و صلوات التماس دعا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
بسنجید غیرت این بانوی ایران زمین را با امثال مهناز افشار ودیگر سلبریتی های نان وطن خورده ایران که حتی حاضر نیستند کودکانشان نام ایران بر شناسنامه کودکانش بنشیند
Iran (Islamic Republic of)
ايران
۱۵:۳۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
وطنم اي شکوه پا بر جا اين است شير زن ايراني تمام درودهاي دنيا نسار تو باد اي با غيرت
Iran (Islamic Republic of)
محسن نصیروند
۱۵:۱۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
سلام.درود بر همه زنان و مردانی که پرچم کشور خود را با پول معاوضه نمی کنند.لطفا مسئولین برای بهبود زندگی برخی از ورزشکاران کمک کنند.عده ای در فوتبال هر فصل قرارداد میلیاردی می بندند و عده ای از ورزشکاران در تامین زندگی عادی با مشکل مواجه می شوند. د.دهه شصتی.فوق لیسانس.بیکار.با تشکر
آخرین اخبار