نماینده مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که تعداد نمایندگان امضا کننده استیضاح سلطانی فر به ۹ نفر رسیده‌اند.

بهادری: یکی از نمایندگان امضایش را پس گرفت و تیر آخر را وارد کردسید هادی بهادری نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اینکه گفته می‌شود استیضاح سلطانی فر در مجلس شورای اسلامی منتفی شده است، اظهار کرد: بله انگار تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امضای خود را پس گرفته اند و من نیز از همکارانم شنیده ام که این بحث منتفی است. البته طراح این استیضاح حسن نژاد است و او است که می‌گوید،   تعدادی از نمایندگان امضای شان را پس گرفته اند. با این حساب  تعداد نمایندگان استیضاح کننده به ۹ نفر رسیده اند و عملا از ۱۰ نفر کمتر شده است.

او درباره امضای خودش بابت استیضاح وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: من امضایم را پس نگرفتم. اما ظاهرا نماینده‌ای که الآن هم عضو هیئت رئیسه مجلس شده است تیر خلاص را وارد کرده و با پس گرفتن امضایش تعداد نمایندگان استیضاح کننده را به ۹ نفر کاهش داده است. اما نمی‌دانم که از وزیر ورزش پستی گرفته است یا نه. او امضایش را پس گرفته، اما من دلیلش را نمی‌دانم.

بهادری درباره زمان برگزاری جلسه خصوصی سازی ۲ تیم استقلال و پرسپولیس در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: من درباره این موضوع اطلاعی  ندارم.


بیشتر بخوانید:   

نماینده مجلس شورای اسلامی: استیضاح سلطانی‌فر پابرجا است

پژمان فر: استیضاح وزیر ورزش و جوانان را امضا کردم/ سلطانی فر عملکرد ضعیفی در بخش جوانان داشته است

توئیت کنایه آمیز مازیار ناظمی درباره استیضاح وزیر ورزش و جوانان


انتهای پیام/

استیضاح سلطانی فر در مجلس منتفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۳۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
کشور مشکلات مهمتری و مردم نگران اقتصاد هستند.
آخرین اخبار