رئیس گروه پایش منابع آب شرکت آب منطقه‌ای فارس از توقیف ۳ دستگاه حفاری و خودروی برداشت غیر مجاز در استان خبر داد.

امید رشیدی رئیس گروه پایش منابع آب شرکت آب منطقه‌ای استان فارس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح احیا و تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی و برخورد با تخلفات در زمینه برداشت آب‌های زیرزمینی و تخریب بستر و حریم رودخانه‌ها، ۲ حلقه چاه غیر مجاز مسدود و ۳ دستگاه لودر و بیل مکانیکی و دو عملیات خاک‌برداری در استان توقیف شد.

وی ادامه داد: این ۲ حلقه چاه غیر مجاز کشاورزی مربوط به روستای بیدگل ابرج مرودشت بودند که با حکم مقام قضایی مسدود شدند.

رئیس گروه پایش منابع آب شرکت آب منطقه‌ای استان فارس تصریح کرد: یک دستگاه بیل مکانیکی نیز در روستای، ولی آباد ارسنجان به علت حفاری و خاک‌برداری غیر مجاز توسط مأموران گشت و بازرسی شرکت آب منطقه‌ای فارس شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

امید رشیدی اضافه کرد: همچنین مأموران بازرسی شرکت از عملیات خاک‌برداری غیر مجاز در بستر رودخانه کنار سبز دبیران زرین‌دشت و رودخانه فورگ داراب نیز جلوگیری کردند.

وی گفت: در بخش مرکزی جهرم نیز ۲ دستگاه لودر که در حال خاک‌برداری غیر مجاز از بستر رودخانه‌ای بودند، توقیف و به پارکینگ منقل شدند.

رئیس گروه پایش منابع آب شرکت آب منطقه‌ای استان فارس بیان کرد: هر گونه خاک‌برداری و برداشت مصالح از بستر و حاشیه رودخانه‌ها و دیگر منابع آبی باید با هماهنگی و گرفتن مجوز از سازمان‌های مربوطه باشد، در غیر این صورت تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

توقیف ۳ دستگاه خودرو برداشت غیرمجاز/ پلمب ۲ حلقه چاه غیر مجاز

توقیف ۳ دستگاه خودرو برداشت غیرمجاز/ پلمب ۲ حلقه چاه غیر مجاز

توقیف ۳ دستگاه خودرو برداشت غیرمجاز/ پلمب ۲ حلقه چاه غیر مجاز

انتهای پیام/چ

توقیف دستگاه های خودرو برداشت غیرمجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار