مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: من نمی‌توانم پرسپولیس را خصوصی کنم، اما می‌توانم شرایط را بهتر کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صبح امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه برگزار کرد، به خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران که مدتی است توسط مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان مطرح شده است واکنش نشان داد و بی میلی خود را به این موضوع ابراز کرد.

عرب در ابتدا از سختی‌های اداره باشگاه‌های دولتی و در کنار آن به تفاهم رسیدم با اسپانسر‌های جدید و عواقب آن توضیحاتی ارائه کرد. اما به خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس آن هم در زمان مدیریت خودش واکنش نشان داد و گفت: مدیریت باشگاه دولتی ممکن نیست و سختی‌های خاص خود را دارد. من به میز نچسبیده‌ام و حتی به وزیر ورزش اعلام کردم که ادامه کار در باشگاه دولتی امکان‌پذیر نیست، اما وی گفت که تلاش می‌کند تیم خصوصی شود.

وی افزود: اگر از فردا فرد دیگری در کرسی ریاست بنشیند تغییر قابل لمس و ملموسی بوجود نخواهد آمد. دیدیم که باشگاه پرسپولیس از صندوق ماشین به برطرف کردن مشکلات و ساختمان باشگاه پرداخته و همچنین زحمات زیادی از سوی مدیر عاملان قبلی، چون طاهری و گرشاسبی صورت گرفته است. اما آن‌ها هم به این شرایط دچار بودند. من نمی‌توانم پرسپولیس را خصوصی کنم، اما می‌توانم شرایط را بهتر کنم.


بیشتر بخوانید:

میزان پرداختی پرسپولیس به منشا مشخص شد

برانکو در سرزمین شفر!

حضور بیرانوند در آ اس رم منتفی شد / عقاب در پرسپولیس ماندنی می شود؟

عرب: درآمدمان ۶۱ میلیارد، اما هزینه مان ۶۳ میلیارد است/ دریافتی مان در فضای بی اعتمادی کاهش یافت/ گزینه اول، دوم و سوم ما برانکو است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار