نمایندگان مجلس شورای اسلامی به استیضاح سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان واکنش نشان دادند.

سلیمی: اراده قوی برای استیضاح سلطانی فر در مجلس وجود ندارد

علیرضا سلیمی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین اخبار از خصوصی سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران اظهار کرد: هنوز این موضوع تقسیم کار نشده است. باید دید این داستان در جلسات آقایان به کجا می‌رسد و منتظر جمع بندی آن‌ هستیم.

او در خصوص این که گفته می‌شود استیضاح سلطانی فر در مجلس به خاطر برخی مصلحت‌ها دیگر بررسی نمی‌شود تصریح کرد: استیضاح کنندگان اگر همان ۱۰ نفر تا پایان ماجرا باقی بمانند این موضوع نیز اعلام وصول می‌شود و بستگی به اراده نمایندگان دارد.

او درباره تعداد کنونی نمایندگان استیضاح کننده‌ی سلطانی فر در مجلس خاطر نشان کرد: تا خبری که من امروز داشته ام این تعداد هنور بالای ۱۰ نفر است، اما نمی‌دانم که اکنون این تعداد کم‌تر شده است یا نه.

وی درمورد پس گرفتن برخی از امضا‌های نمایندگانی که قبلا خواستار استیضاح سلطانی فر بوده اند نیز گفت: بله این موضوع متاسفانه در مجلس رخ داده است و خیلی راحت برخی از نمایندگان امضای خود را پس گرفته اند و این وضعیت آشفته‌ای را در مجلس به وجود می‌آورد. انگار اراده قوی در این موضوع وجود ندارد.

نماینده مجلس ادامه داد: یا همان اول نماینده نباید امضایی کند یا تا آخر ادامه دهد. اگر تخلفی از سوی وزارت رخ داده که باید این موضوع بررسی شود، یا این که نمایندگان به درستی از ابتدا تحقیقات خود را انجام نداده اند؛ که وای به حال ما. برخی از نمایندگان با وعده و وعید امضای خود را پس گرفته اند.

او در خصوص مهمانی افطاری وزیر ورزش با حضور برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه در مجلس از این موارد زیاد است و این‌ها باعث شرمساری است که برخی نمایندگان این گونه رفتار می‌کنند و شان مجلس را نگه نمی‌دارند.


بیشتر بخوانید:   

نماینده مجلس شورای اسلامی: استیضاح سلطانی‌فر پابرجا است

قاضی زاده هاشمی: تعداد امضا‌ها برای استیضاح وزیر ورزش افزایش یافته است

اظهارات نمایندگان مجلس در خصوص استیضاح سلطانی فر


انتهای پیام/

آخرین اخبار از استیضاح وزیر ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار