درستی گفت: قیمت گوشی تلفن همراه، بستگی به نرخ ارز دارد چرا که عرضه و تقاضا باید با هم همخوانی داشته باشند.

ابراهیم درستی، رئیس اتحادیه فروشندگان گوشی تلفن همراه در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قیمت گوشی همراه در بازار گفت: قیمت گوشی تلفن همراه، بستگی به نرخ ارز دارد چرا که عرضه و تقاضا باید با هم همخوانی داشته باشند.


بیشتر بخوانید: کاهش ۵۰ درصدی قیمت موبایل، درسایه تخصیص ارز نیمایی 


رئیس اتحادیه فروشندگان گوشی تلفن همراه تصریح کرد: قیمت گوشی همراه باید به شرایط گذشته بازگردد، چرا که قیمت‌ها به صورت کاذب بالا رفته بود.

درستی گفت: با توجه به آنکه همواره به فروشندگان توصیه می‌شود که قیمت کالا‌ها را به روز دریافت کنند و به روز به فروشند، می‌توان این پیش‌بینی را از بازار داشت که مصرف کننده زیان نبیند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشی تلفن همراه با بیان اینکه ارز برای صادرات گوشی تلفن همراه تأمین شده است، اظهار کرد: درحال حاضر موضوعی که مطرح است آن است که شرکت‌های واردکننده ما بتوانند سهم بازار را تأمین کنند که خوشبختانه کالا به وفور در بازار یافت می‌شود.

درستی در پایان تصریح کرد: هم اکنون قیمت گوشی همراه به یک ثبات نسبی در بازار رسیده است و امیدواریم در آینده وضعیت آن در بازار بهتر شود که البته تحقق این امر، منوط به نرخ ارز است.

انتهای پیام/

قیمت گوشی همراه به ثبات نسبی رسیده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار