رئیس سازمان اورژانس بابل گفت: ماموران اورژانس ۱۱۵بابل در ۴ روز تعطیلات ۳۱۸ ماموریت را پوشش دادند.

لعلی رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ماموران سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل در راستای وظایف بهداشتی و درمانی خود به غیر از حضور در ماموریت‌های استقرار وپوشش پزشکی در مانور ها، مسابقات ورزشی، همایش ها، جشنواره‌ها و اردو‌های آموزشی و تفریحی و مراسم‌های مذهبی در ۴ روز تعطیلات ۳۱۸ ماموریت انجام دادند.

وی افزود: از این ماموریت ها، ۱۲۰مورد شهری ۱۹۸ماموریت جاده‌ای بوده است.

لعلی گفت: از این تعداد ماموریت‌های که سازمان اورژانس بابل انجام داده است ۱۵۶بیمار یا مصدوم را به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل کردند.

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل افزود: میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان دراین ۴روز با توجه به شلوغی و جاده ها‌ی پرتردد ماموریت‌های شهری ۱۰ دقیقه و میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان جاده‌ای ۱۷دقیقه بود.

وی گفت: در این ۴ روز ماموران سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل ۱۲۶ماموریت تصادف انجام دادند که از این تعداد ۲۸ مورد تصادفی شهری و  ۹۸ مورد تصادفی جاده‌ای بوده است.

لعلی افزود: بعد از ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل بوده ماموریت‌های قلبی با ۱۱مورد و ماموریت تنفسی با ۵مورد  بوده است.

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: در این ۴ روز ۶۹ مورد مزاحمت تلفنی سازمان اورژانس بابل داشته است.

انتهای پیام/ م

تلاش ماموران اورژانس ۱۱۵بابل در تعطیلات ۴ روزه عید سعید فطر

برچسب ها: اورژانس ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار