هاشمی گفت: در شرایطی که کشور با تحریم‌ها دست و پنجه نرم می‌کند دامن زدن به اختلافات موجب سوء استفاده بیگانه می‌شود.

پاینده///تخریب ولایت فقیه موجب تقویت ایران نمی‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در سخنان خود پیش از دستور یکصد و چهل و ششمین جلسه این شورا گفت: در سالروز سی اُمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) مهمان رهبر معظم انقلاب بودیم.

وی افزود: بهترین شکل ارتباط بصری با مردم در واقع بینی، انصاف و احقاق حقوق افراد جامعه است که اگر موارد ذکر شده در کنار یکدیگر مورد توجه واقع شود به طور قطع موجب تقویت رابطه جامعه و رهبری و ولایت فقیه می‌شود.

هاشمی رفسنجانی تأکید کرد: تخریب ولایت فقیه به طور قطع موجب تقویت ایران اسلامی نمی‌شود و در شرایط سخت امروز که کشور با تحریم‌های بی‌رحمانه دست و پنجه نرم می‌کند دامن زدن به اختلافات موجب خوراک خبری و سوء استفاده رسانه‌های بیگانه می‌شود و موجب می‌شود دشمنان ایران اسلامی در راستای تخریب رهبر‌ی و تضعیف جایگاه ولایت فقیه شایعه درست کنند.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: برای گذر از شرایط بحران امروز جامعه نیاز به دید منصفانه در تمام آحاد جامعه و مردم  دارد تا بتوانیم با نگاهی صادقانه کشور را برای گذر از این شرایط همراهی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار