سازمان هواشناسی با اعلام پیش بینی رعد و برق و رگبار در برخی مناطق کشور هشدار داد برای جلوگیری از مخاطرات ناشی از صاعقه همراه با رگبار موقتی، از تردد و استقرار در مناطق مرتفع خودداری شود.

رعد و برق و بارش شدید باران در پایتخت/هشدار هواشناسی درباره صاعقه در مناطق مرتفعبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هم اکنون در برخی مناطق تهران شاهد رعد و برق و بارش شدید باران هستیم که طبق پیش بینی سازمان هواشناسی با وزش باد شدید همراه است.

لازم به ذکر است سازمان هواشناسی پیش از این در خصوص وضعیت آب و هوایی امروز هشدار داده است:

روزشنبه در ارتفاعات  البرز واقع در استانهای سمنان، تهران، البرز و مازندران و در استان اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و روز یکشنبه در ارتفاعات البرز واقع در استانهای البرز ، تهران، سمنان ،گلستان ، شمال خراسان شمالی و درارتفاعات زاگرس مرکزی در استانهای چهارمحال وبختیاری ، جنوب و غرب اصفهان، کهکیلویه وبویر احمد و شرق لرستان در ساعات بعد از ظهر واوایل شب رشد ابرهای همرفتی ، رگبارو رعدوبرق گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

به هموطنان عزیز در این مناطق توصیه می شود برای جلوگیری از مخاطرات ناشی از رویداد رعدو برق و صاعقه همراه با رگبار موقتی، از تردد و استقرار در مناطق مرتفع خودداری نمایند.


بیشتر بخوانید: رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق در ۹ استان کشور/ آسمان تهران کمی ابری است


انتهای پیام/

برچسب ها: آب و هوا ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۲۰:۴۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
آیا دوشنبه ۲۰ خرداد ماه در تهران باران می بارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
ایادرخوزستان هم بارون میاد؟
آخرین اخبار