مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت : از ابتدای طرح پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایر در استان، تاکنون پنج هزار و ۴۹۳ فرصت شغلی ایجاد شده است .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت : پرداخت این نوع تسهیلات بیشترین فرصت شغلی را طبق ثبت در سامانه رصد در شهرستان هرسین با یک هزار و ۱۷۱ مورد ایجاد کرده است.

وی گفت : شهرستان‌های کرمانشاه با ۷۵۵ فرصت شغلی و گیلانغرب نیز با ۶۳۹ فرصت شغلی به ترتیب در رده‌های دوم و سوم بیشترین اشتغالزایی صورت گرفته در پرتو دریافت تسهیلات قرار گرفته اند.

عزیزی افزود: شهرستان‌های سنقروکلیایی، کنگاور، صحنه و قصرشیرین نیز دیگر نقاطی هستند که پس از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در آن‌ها موفق به ایجاد بیش از ۳۰۰ فرصت شغلی شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش، مجموع تسهیلات پرداختی اشتغالزایی روستایی و عشایر استان را ۲ هزار و ۸۷۹ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بیشترین تسهیلات پرداختی در کرمانشاه بوده است، میزان تسهیلات را ۸۴۲ میلیارد و ۲۵۱ میلیون ریال عنوان کرد که به ۱۷۰ طرح پرداخت شده است.

عزیزی افزود: شهرستان اسلام آبادغرب با دریافت تسهیلاتی به مقدار ۲۸۳ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال برای ۱۷۷ طرح و کشاورزان و عشایر شهرستان هرسین نیز با دریافت تسهیلاتی به مقدار ۲۴۰ میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال برای ۶۵۱ طرح در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه کشاورزان و عشایر شهرستان گیلانغرب نیز ۲۲۰ میلیارد و ۳۵۹ میلیارد ریال تسهیلات برای ۵۶۱ طرح دریافت کرده اند، رتبه چهارم دریافت تسهیلات را دارند، افزود: کشاورزان صحنه‌ای نیز با دریافت ۲۰۷ میلیارد و ۵۹۲ میلیارد ریال برای ۲۰۰ طرح در رده پنجم ایستاده اند.

وی همچنین با اشاره به انعقاد قرارداد بانک‌های استان با سه هزار و ۲۴۶ طرح، گفت: این طرح‌ها در انتظار دریافت تسهیلاتی به مقدار سه هزار و ۹۷ میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال هستند.

عزیزی در پایان گفت: کرمانشاه یکی از استان‌های برتر کشور در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری کشور به شمار می‌رود .

 

 

انتهای پیام/د

پرداخت تسهیلات بیشترین فرصت شغلی را ایجاد می کند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.