مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از تردد حدود سه میلیون دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی این استان در تعطیلات نیمه خردادماه خبر داد.

۳ میلیون خودرو در راه‌های سمنان در تعطیلات اخیر تردد کردندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان به ثبت دو میلیون و ۹۰۰ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان در ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) و عید سعید فطر اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه استان سمنان از مسیر‌های مهم ارتباطی شرق و غرب کشور است، همواره در ایام تعطیلات نسبت به سایر ایام سال تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان به‌خصوص در بزرگراه امام رضا (ع) افزایش چندین برابری می‌یابد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان ادامه داد: به استنـاد آمار و اطلاعات تردد ثبت‌شده توسط سامانه‌های ترددشماری برخط از سیزدهم تا هفدهم خردادماه امسال، دو میلیون و ۹۰۰ هزار تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان ثبت‌شده است.

منصورکیایی تصریح کرد: با توجه به افزایش تردد وسایل نقلیه سبک در ایام تعطیلات، درصد وسایل نقلیه سنگین در این مدت ۱۲ درصد از کل تردد بوده است.

وی افزود: پرترافیک‌ترین روز در این بازه زمانی روز جمعه، هفدهم خردادماه و ساعات اوج ترافیک از ساعت ۱۸ تا ۲۱ روز مذکور بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بیان کرد: ۱۰ تیم گشت کنترل جاده‌ای این اداره کل با همکاری و هماهنگی با فرماندهی پلیس راه استان در نقاط مختلف محور‌های مواصلاتی استان در این ایام مستقر و در روان‌سازی ترافیک عبوری مشارکت داشتند.

انتهای پیام / گ 

وضعیت تردد خودرو ها در تعطیلات استان سمنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار