به طرزی باورنکردنی این چینی روی پلتفرم سیتروئن ZX مدل ۱۹۹۱ ساخته شده بود. ZX نیز بعدها تبدیل به زانتیای معروف فرانسویها شد. ۵۲۰ به دلیل استفاده از متریال ارزانقیمت، به شدت از سوی بازار کشورهای در حال توسعه با استقبال روبهرو شده بود و حتی در روسیه، طرفداران پر و پاقرصی داشت.
این لیفان در حالی در سال ۹۱ به بازار کشورمان پای گذاشت که تندر ۹۰ اجازه موفقیت خودروهای کوچک شهری را به هیچکس نمیداد. اندکی بعد از ۵۲۰، کرمان موتور نسخه فیسلیفت شده آن را با نام ۵۲۰i معرفی کرد که چراغهای عقب متفاوتی داشت و به لحاظ فنی، هماهنگی بیشتری میان پیشرانه و جعبهدنده آن مشاهده میشد.
واقعیت این است که حتی ۵۲۰i نیز برای کرمانیها، موفقیت چندانی به همراه نداشت و کیفیت رو به نزول آن صدای مشتریان را درآورده بود. شاید به همین دلیل بود که تولیدکننده ایرانی تصمیم گرفت تا برادر بزرگترش یعنی ۶۲۰ را به بازار ایران بفرستد.
آخرین قیمت خودرو را اینجا مشاهده کنید.
انتهای پیام/