دبیر سابق فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها روند خوبی را در پیش گرفته است و تا به این جا امتیاز‌های زیادی را کسب کرده است

محمود افشاردوست دبیر سابق فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: روند خوبی را در لیگ ملت‌ها درپیش گرفته ایم، ما در هفته اول هر سه بازی را پیروز شدیم و در هفته دوم هم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم. حتی در بازی مقابل تیم برزیل هم مستحق پیروزی بودیم.

افشار دوست: روند خوبی را در لیگ ملت ها در پیش گرفته ایم

او افزود: در شروع ست اول بازی مقابل آرژانتین عالی و بی نقص بودیم، اما در بعضی مقاطع هم بازی از دست ما در می‌رفت و ملی پوشانمان ساده به بازی نگاه می‌کردند در صورتی که ملی پوشانمان توانایی‌ بالایی دارند. در برخی از موقعیت‌ها سرویس‌های خوب و ریسکی زدیم و نتیجه مطلوب را هم گرفتیم و به بازی مسلط شدیم، اما زمانی که بازیکنانمان ترس را چاشنی کارشان کردند، تیم آرژانتین توانست فرصت‌های زیادی را به دست بیاورد.

افشاردوست تصریح کرد: باید در توپ‌های برگشتی بهتر کار کنیم، چون ضعف‌هایی در این قسمت از کار تیمی ما مشاهده می‌شود. دریافت‌های اول تیم ما به نسبت خوب است و سعید معروف هم به عنوان پاسور عملکرد عالی و بی نقص دارد. بازیکنان ما با یک دفاع کارشان را ادامه می‌دهند. تمامی ملی پوشان ما در پست‌های تخصصی خود شرایط خوبی را سپری می‌کنند. تیم ما باید برای هر ست برنامه مناسبی داشته باشد.

ژاپن می‌خواهد خودش را در آسیا ثابت کند

او در ادامه گفت: تیم ژاپن حریف بعدی ما در هفته دوم لیگ ملت‌ها است. این تیم اردو آماده سازی و بازی‌های تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشته و می‌خواهد خودش را به ما ثابت کند، چون در قاره آسیا رقیب تیم ما است. بازیکنان این تیم قصد دارند نتیجه بازی را به نفع خودشان تغییر دهند و جلوی ما را بگیرند، در اینجا است که بازیکنان ما باید به هوش باشند و در توپ‌های برگشتی با برنامه عمل کنند، چون ژاپنی‌ها حمایت تماشاگرانشان را دارند و تا آخرین نفس با صد در صد توانشان می‌جنگند.

دبیر سابق فدراسیون والیبال افزود: ۲ هفته میزبانی لیگ ملت‌ها کمک زیادی به تیم ما می‌کند. تماشاگران که حامیان اصلی تیم ملی هستند فشار زیادی را بر حریفان می‌آورند و اگر ملی پوشانمان با شرایط مطلوب و اندوخته امتیاز بالا به کشور بازگردند می‌توانیم از بازیکنان جوانمان هم در ترکیب تیم استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید:

ایران ۳- آرژانتین ۱ / ادامه روند نمایش اقتدار ایران در لیگ ملت‌های والیبال

ایران - برزیل / جدال برای تثبیت صدرنشینی / شاگردان کولاکوویچ در اندیشه تحمیل چهارمین شکست سلسائو

غفور امتیاز آورترین بازیکن دیدار ایران و ایتالیا

تیم ملی ایران ۳ – ایتالیا ۲ / غول کشی در اولین روز از جام بزرگان جهان در ناگویا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار