نماینده، ولی فقیه در مازندران با انتقاد از وضع نامناسب فرهنگی سواحل مازندران خواستار اقدام عملیاتی دستگاه‌های اجرایی در این زمینه شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران در جلسه هماهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان، با انتقاد از وضع نامناسب فرهنگی و اجتماعی سواحل مازندران گفت: ناهماهنگی دستگاه‌های اجرایی، اجرای برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر را با مشکلات روبرو می‌کند که تعامل بیشتر دستگاه‌های بین بخشی در این زمینه ضروری است.

وی با تاکید بر آمادگی شورای امر به معروف و نهی از منکر برای واگذاری ۵۰ نقطه سواحل به سپاه کربلا در اجرای برنامه‌های فرهنگی افزود: نداشتن متولی و نیز امکانات اندک سواحل، از مهمترین دلایل اجرای ناپیوسته طرح‌های سالم سازی دریا و احیا امر به معروف و نهی از منکر در این مناطق است.

سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران هم در این جلسه با انتقاد از کم کاری مسئولان فرهنگی استان در برخورد با آسیب‌های اجتماعی در اماکن پذیرایی، جنگل و سواحل، عزم دستگاه‌های اجرایی برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر را ضروری دانست.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/ م

اقدام عملیاتی دستگاه‌های اجرایی برای سواحل مازندران

برچسب ها: حوادث ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.