مهدی محمدی گفت: با وجود بیماری شدید کلیه، اما خدا را شکر هنوز نفس می‌کشم و زنده هستم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی محمدی ملی پوش سابق تیم کشتی فرنگی که سابقه مربیگری در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان تیم ملی را نیز در کارنامه دارد اواخر سال گذشته به دلیل عفونت شدید کلیه، راهی بیمارستان شد بطوری که در حال حاضر با انجام دیالیز روند درمانی اش را دنبال می‌کند.

مهدی محمدی درباره این که چگونه دچار بیماری کلیوی شده است اظهار داشت: حقیقت خودم هم نمی‌دانم، اما اسفند سال گذشته بیکباره با عفونت شدید کلیه‌ها مواجه شدم و با تشخیص پزشکان متوجه شدم دیگر کلیه هایم کار نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: شرایط طوری شد که اصلا وضعیت خوبی نداشتم و حتی فشار خونم تا ۲۲ هم بالا آماده بود، اما به لطف خدا، دعای خیر عزیزان و مردم و البته تلاش پزشکان به صورت معجزه آسایی حالم بهتر شد و هم اکنون زندگی عادی را دنبال می‌کنم و با انجام دیالیز روند درمانی ام پیگیری می‌شود.

دارنده مدال برنز آسیا افزود: طبق نظر پزشکان به احتمال فراوان تا چند ماه آینده کلیه‌ها به حالت عادی بر می‌گردد و اگر این اتفاق رخ ندهد باید عمل پیوند را انجام دهم.

وی درباره اینکه آیا فدراسیون کشتی، پزشکی ورزشی و یا مسئولان ورزشی پیگیر روند درمانی اش بوده اند گفت: دوست ندارم گلایه کنم، اما متاسفانه کشتی گیران همیشه مظلوم هستند و همواره مورد بی مهری قرار می‌گیرند، برای همه این عزیزان که می‌توانستند کاری انجام دهند و انجام ندادند هم آرزوی سلامتی دارم.

محمدی با بیان اینکه همیشه خدا را شاکر هستم و تسلیم تقدیر الهی، عنوان کرد: در این مدت که درگیر بیماری هستم بسیاری از دوستان، هم تیمی‌های سابق، مربیان، جامعه کشتی، مردم و... به من محبت داشتند و ضمن عیادت پیگیر وضعیت جسمانی ام بودند که از همه این بزرگواران تشکر فراوان دارم.


بیشتر بخوانید:قهرمانی فرنگی کاران جوان در تورنمنت بزرگسالان صربستان/ باوفا بهترین مربی مسابقات شد


انتهای پیام/

صحبت‌های مهدی محمدی درباره بیماری اش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ
۱۹:۴۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
انشاالله بلا دور است وبهبودی حاصل می شود به لطف خدا
آخرین اخبار