مهم‌ترین حوادث امروز هجدهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه هجدهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۲ کشته در واژگونی موتورسیکلت

رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر واژگونی یک موتورسیکلت در محور قائمیه به نورآباد، راکب و ترک نشین کشته شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور قائمیه به نورآباد به مأموران اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک موتورسیکلت با ۲ سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن راکب و ترک نشین بر اثر شدت جراخات وارده در دم فوت کرده اند.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه کارشناسان بی توجهی به جلو راننده را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کرده اند، از رانندگان خواست هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کرده و هنگام رانندگی با موتورسیکلت حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۲۸۰ کیلو تریاک در محور روستایی قلعه بیابان شهرستان داراب خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان داراب در هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک سواری پراید که به صورت بلاصاحب در محور روستایی قلعه بیابان پارک شده بود، مشکوک شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو میزان ۲۸۰ کیلو تریاک کشف و ضبط کنند، تصریح کرد: تلاش برای شناسایی صاحب خودرو و قاچاقچی متواری همچنان ادامه دارد.

سردار گودرزی تاکید کرد: اقدامات قاچاقچیان در این استان به هیچ وجه از چشمان تیز بین پلیس دور نخواهد ماند.

لاستیک‌های قاچاق در ممسنی توقیف شد

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف ۱۶ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی گفت: ماموران انتظامی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی، به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ حامل لاستیک مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که خودرو شامل ۱۶ حلقه لاستیک قاچاق و بدون مجوز است.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر با نظر کارشناسان، ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

کشف راز ۳۰ فقره سرقت در لارستان

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای و کشف ۳۰ فقره سرقت اماکن خصوصی خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی شهرستان لارستان اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در بعضی از نقاط شهر، موضوع با تشکیل تیم ویژه‌ای در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، سه سارق را در یک عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان اظهار کرد: در بازجویی‌های صورت گرفته، متهمان به ۳۰ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ امجدی، استفاده از قفل‌های ضد سرقت، نگهداری نکردن اشیاء و اموال قیمتی درمنزل و توجه به هشدار‌های انتظامی را از مهمترین راه‌های پیشگیری از سرقت دانست.

توقیف بیش از ۸۸ کیلوگرم حشیش و تریاک در نی ریز

فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز از کشف ۸۸ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش و تریاک در بازرسی از یک سواری پراید خبر داد.

سرهنگ سید خالد یوسفی فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز اظهار کرد: مأموران انتظامی این شهرستان از خبری مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر از سیرجان به نی ریز مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با برپایی تور ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی و همچنین انجام گشت‌های نامحسوس، در این خصوص یک سواری پراید حامل مواد مخدر را شناسایی و دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی نی ریز تصریح کرد: ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۵۲ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش و ۳۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

انتهای پیام/چ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار