تیم‌های پیمانکاری جهانی، آهن آلات امیر و مبل میلان، قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان بهنمیر شدند.

پایان مسابقات فوتسال جام رمضان بهنمیربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسابقات فوتسال جام رمضان بهنمیر به‌ همت هیات فوتبال بهنمیر در سالن ورزشی مرحوم مجدآرا برگزار شد.

در رده سنی بزرگسالان پیمانکاری جهانی پس از تساوی ۳-۳ مقابل تیم شهید محمدرضا خمسیه در ضربات پنالتی با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز شد و به مقام قهرمانی دست یافت.

مقام سوم این رده سنی را لاستیک رضا از آن خود کرد.

مقام نخست رده سنی پیشکسوتان مسابقات فوتسال جام رمضان بهنمیر را تیم آهن آلات امیر با برتری قاطع ۶ بر صفر برابر فرهنگیان جویبار در فینال جشن گرفت. تیم‌های لوازم خانگی قاسمزاده و مرحوم مسلمیان به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

مبل میلان برای کسب عنوان سوم در رده سنی جوانان، حریفش دهیاری میرود را در رفینال با نتیجه ۴ بر ۱ از پیش رو برداشت. در دیدار رده بندی هم دهیاری کاله با شکست دادن تیم تنبلا سیمرغ در ضربات پنالتی سوم شد.

در شب فینال مسابقات جام رمضان بهنمیر که با حضور مسئولان و استقبال خوب تماشاگران مواجه شد از شجاع خلیل زاده، سیداحمد مهدی زاده بازیکنان لیگ برتر فوتبال کشور، سید جواد و سیداحد شفیعی بازیکنان لیگ یکی و رضا عادل و علی حاجی پور داوران لیگ برتر فوتبال و فوتبال ساحلی کشور با اهدای جوایزی تقدیر شد.

انتهای پیام/ م

معرفی تیم‌های قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان بهنمیر

برچسب ها: فوتبال ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.