عبدالکاظم طالقانی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت پرونده حواشی دیدار فینال جام حذفی بین تیم های پرسپولیس و داماش گیلانیان اظهار داشت: ابتدا باید بگویم بحث احضار من و حیدر بهاروند به کمیته اخلاق فعلا منتفی شده و تا جایی که من اطلاع دارم هیئت فوتبال و سازمان لیگ در جلسه ای که هفته پیش و  در جلسه کارگروه رسیدگی به حواشی این بازی برگزار شد مقصر شناخته نشدند. معاون وزیر ورزش در آن جلسه شرکت و تمام جوانب را بررسی کرد.

او ادامه داد: وظیفه ما و سازمان لیگ آماده کردن ورزشگاه فولاد، عوامل برگزاری بازی، فراهم کردن اسکوربرد و تمام موارد برگزاری یک بازی خوب است که اقدام های صورت گرفته در این زمینه ها تائید شد. کنترل ورود و خروج تماشاگران و نظم و امنیت هم برعهده نیروهای بازدارنده است که تا حدی در این زمینه دچار مشکل شدیم. اورژانس و آتش نشانی هم وظایفی دارند که کار خود را انجام دادند. طبق پروتکلی که در جلسه هماهنگی قبل بازی برگزار می شود وظایف تمام سازمان ها مشخص است و هرکسی باید وظیفه خود را انجام دهد. حال اگر یک بخش در این زمینه دچار مشکل شده نباید فعالیت سایر عوامل زیر سوال برود.

رئیس هیئت فوتبال خوزستان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون درباره رسیدگی مهدی تاج به پرونده این بازی گفت: رئیس فدراسیون هم پیگیری های لازم را با برگزاری جلسه  انجام خواهد داد. ضمن اینکه او روز یکشنبه هفته جاری هم با برگزاری نشست مطبوعاتی درباره اتفاق های این بازی پاسخگوی اهالی رسانه است.

طالقانی درباره ادعای افشین حیدری، مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان مبنی بر اینکه قرار است گزارش اتفاق های این بازی از طریق وزارت ورزش به ریاست جمهوری ارائه بشود، بیان کرد: من از این موضوع بی اطلاع هستم و اگر قرار است گزارشی هم ارائه بشود از طریق اداره کل و وزارت ورزش و جوانان انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید: جلسه ویژه تاج با عوامل حواشی فینال جام جذفی


انتهای پیام/

اظهارات طالقانی درباره دیدار جنجالی فینال جام حذفی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار