رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ از دستگیری سارقان زورگیری خبر داد که با تهدید چاقو، موبایل شهروندان را سرقت می‌کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعید اعلی قلی پور رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ اظهار کرد: در ساعت ۱۶ روز گذشته در محدوده گلبرگ دو نفر مرد جوان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت قصد سرقت تلفن همراه خانم جوانی را داشتند که با مقاومت شهروند مواجه می‌شوند که بلافاصله همسر خانم در صحنه حاضر می‌شود. سارقان که خود را در خطر می‌بینند با استفاده از یک قبضه چاقو پس از تهدید مرد و زن جوان، دست چپ مرد را زخمی می‌کنند و به خانم نیز از ناحیه دست آسیب می‌زنند و پس از درگیری با آنان یک شهروند مرد دیگر که در حال عبور از خیابان بوده و این صحنه را می‌بیند و وارد این ماجرا می‌شود را نیز از ناحیه بازوی راست زخمی می‌کند.

وی در ادامه افزود: پس از اطلاع گشت کلانتری، ماموران در کوتاه‌ترین زمان ممکن در صحنه حاضر می‌شوند و سارقان چاقو بدست را دستگیر و موتورسیکلت آنان نیز را توقیف می‌کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی‌های اولیه مشخص می‌شود هر دو‌ نفر از سارقان سابقه دار بوده و دارای سوابق متعدد درگیری و سرقت هستند و همچنین موتورسیکلت آنان نیز دارای سابقه سرقت از کلانتری سلیمانیه است.

رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ افزود: با توجه به آسیب دیدگی سه نفر در این پرونده از شکات دعوت شد تا با حضور در کلانتری شکایت خود را طرح کنند. لازم به ذکر است حال عمومی شکات مساعد است. همچنین متهمین پرونده نیز با دستور قضایی تحویل پایگاه چهارم آگاهی شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
جناب سرهنگ میفرماید: زورگیران دارای سوابق متعدد درگیری و سرقت هستند؟! یعنی دوباره قرار است جریمه دهند و آزاد شوند و روز از نو روزی از نو! این یعنی مردم جانشان و مالشان را از سر راه آورده اند!