مدیر کل راه آهن هرمزگان از افزایش جابجایی مسافر از خطوط ریلی استان خبر داد.

حسن ماسوری مدیرکل راه آهن هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،گفت: جابجایی مسافر از راه آهن استان افزایش یافته است.

حسن ماسوری افزود: جابجایی مسافران در دوماهه سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: دراین مدت ۲۰۵ هزار و ۸۶۹ نفر مسافر در خطوط ریلی استان جا به جا شد ه اند.

مدیر کل راه آهن هرمزگان افزود: این جابجایی به وسیله ۴۳۶ رام قطار بصورت رفت و برگشت از مبادی تهران، اصفهان، یزد و مشهد انجام گرفته است.

ماسوری گفت:ضمناً در این مدت ۱۹۱ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۲۷۹ نفرکیلومتر طی شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش یافته است.

وی همچنین از آغاز پیش فروش بلیت قطار‌ها برای حدفاصل تاریخ‌های اول تیر لغایت ۱۵ مرداد ماه خبر داد.

مدیر کل راه آهن هرمزگان افزود: فروش بلیت قطار‌های رجا از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۱۹ خرداد ماه به صورت اینترنتی آغاز می‌شود.

ماسوری گفت:مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، آغاز فروش بلیت قطار‌های این شرکت برای نیمه نخست تابستان  از طریق دفاتر فروش به صورت حضوری ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۹ خرداد است.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه صدای مسافر راه آهن به شماره تلفن ۵۱۴۹ تماس گرفته و یا به سایت اینترنتی www.rai.ir مراجعه کنند.

همچنین متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطار‌های رجا اعم از نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.

شماره پیامک ۵۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهاد‌های متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطار‌های این شرکت است.

انتهای پیام/ر

پیش فروش بلیت‌های تابستانی قطار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.