رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه با حضور در مراسم عروسی مسوت اوزیل شاهد عقد این فوتبالیست تیم ملی کشورش شد.

اردوغان شاهد عقد مسوت اوزیل شد +فیلم و تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسوت اوزیل فوتبالیست ترک‌تبار ترکیه و امنیه گولشه دختر شایسته سابق ترکیه در مراسم باشکوهی که در یکی از هتل‌های ساحلی و مجلل استانبول برگزار کردند، به عقد هم درآمدند. از نکات جالب این مراسم حضور رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به عنوان یکی از شاهدان داماد بود. ملی پوش سابق ترکیه برای مدت زیادی در تیم ملی آلمان نیز بازی کرد و از طرفی رابطه دوستانه‌ای با اردوغان داشت که این موضوع باعث بروز حاشیه‌هایی در رسانه‌های آلمانی شد.

اما اوزیل بدون توجه به انتقادات و حاشیه‌ها در مراسم عروسی خود اردوغان را دعوت کرد تا بار دیگر مورد هجوم رسانه‌های آلمانی قرار بگیرد. مسعود اوزیل در سال ۱۹۸۸ در شهر گلزنکیرشن آلمان متولد شده است و در حال حاضر در نقش هافبک هجومی در باشگاه آرسنال را بازی می‌کند. امینه گولشه نامزد اوزیل در سال ۲۰۱۴ دختر شایسته ترکیه شد و با بازی در یکی از سریال‌های معروف ترکی، شهرت بیشتر پیدا کرد.

مسعود اوزیل پس از حذف تیم آلمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از تیم ملی این کشور کناره‌گیری کرد و دلیل این تصمیم خود را نژادپرستی و بیگانه‌ستیزی در فدراسیون فوتبال این کشور خواند. او در پیامی تویتری نوشت: «هر بار که تیم آلمان برنده می‌شد، من آلمانی بودم و هر بار که می‌باخت، من یک مهاجر بودم.» اوزیل ۹۲ مرتبه لباس تیم ملی آلمان را به تن کرده و بزرگترین افتخارش کسب عنوان قهرمانی جهان در جام جهانی ۲۰۱۴ در برازیل است.

در ادامه تصاویری از مراسم عروسی مسوت اوزیل با حضور رئیس‌جمهور ترکیه را مشاهده می‌کنید.

اردوغان شاهد عقد اوزیل شد+فیلم و تصاویر

اردوغان شاهد عقد اوزیل شد+فیلم و تصاویر

اردوغان شاهد عقد اوزیل شد+فیلم و تصاویر

اردوغان شاهد عقد اوزیل شد+فیلم و تصاویر

اردوغان شاهد عقد اوزیل شد+فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

عروسی مسوت اوزیل با حضور اردوغان

برچسب ها: اردوغان ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
اسلام امریکایی.