مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۸ خرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

از دستگیری عوامل برداشت غیر مجاز گیاهان دارویی تا جمع آوری ۲۰ معتاد پر خطر در یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۸ خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز گیاه دارویی در ابرکوه

سرهنگ علیرضا صالحی فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی فراغه از یک دستگاه خودرو وانت پیکان مقدار ۲۷۴ کیلوگرم گیاه دارویی آویشن وحشی که به صورت غیرمجاز از مناطق کوهستانی دهستان فراغه برداشت شده بود را کشف کرده اند.

سرهنگ صالحی ادامه داد: جریمه برداشت غیر مجاز آویشن‌های وحشی توسط کارشناسان حقوقی اداره منابع طبیعی شهرستان بالغ بر پنج میلیارد و ۴۰۰ریال برآورد شده است.

صالحی افزود: در این راستا هفت نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه تصریح کرد: افرادی که به صورت غیرمجاز دست به تخریب و برداشت غیر مجاز گیاهان دارویی و بوته‌های وحشی محیط زیست بزنند توس، پلیس دستگیر و به محاکم قانونی معرفی خواهند شد.

جمع آوری  معتادان پر خطر از سطح شهر یزد

سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و درخواست‌های مردمی، پلیس طرح شناسایی معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان را در سال جدید اجرا کردند.

نصیری با اشاره به تداوم اجرای این طرح ادامه داد: در راستای اجرای این طرح ۲۰ معتاد پر خطر جمع آوری و جهت درمان به مرکز بازپروری معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد تصریح کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح همچنان ادامه دارد.

وی در پایان یادآور شد: اقدامات فرهنگی در بحث مبارزه با مواد مخدر بسیار ضروری بوده و با اقدامات فرهنگی و تلاش عمومی می‌توان زمینه‌های بروز اعتیاد در جامعه را از بین برد.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد با اشاره به عزم جدی پلیس در جمع آوری معتادان پرخطر، تصریح کرد: شهروندان در راستای همکاری با پلیس و افزایش نظم و امنیت اجتماعی هرگونه اخبار یا شکایتی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به این فرماندهی اعلام دارند.

انتهای پیام/ غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.