نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مجتمع فرهنگی پای قلعه در این شهرستان همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری مجتمع فرهنگی پای قلعه در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن بهرام نیا، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به ضرورت انجام کار فرهنگی به سبب بافت قدیمی طرحی تحت عنوان مجتمع فرهنگی پای قلعه نهاوند با ۵۰ میلیون تومان کمک خیری کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در سال‌های گذشته مورد بی توجهی و بی مهری مسئولین قرار گرفته بود، گفت: با توجه به پیگیری‌هایی صورت گرفته مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت این مجتمع جذب و مراحل ساخت این مجتمع در حال اتمام است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این طرح بعد از گذشت حدود ۸ سال در هفته دولت سال جاری با حضور مسئولین استانی به بهره برداری خواهد رسید.

بهرام نیا ادامه داد: بهبود شرایط فرهنگی و اجتماعی در منطقه پای قلعه و اطراف آن و توسعه مشارکت و بهسازی نظام آموزش‌وپرورش و رفع تبعیض و توسعه عدالت آموزشی در این منطقه از مهم‌ترین برنامه‌ها است.

وی بابیان اینکه سرمایه انسانی مهم‌ترین و اصلی‌ترین مولفه توسعه پایدار است، تأکید کرد: وزارت آموزش وپرورش باید بهتر از هر نهادی شناخته شود تا مردم بدانند زیرساخت‌های سرمایه انسانی هر جامعه را آموزش‌وپرورش تأمین می‌کند و آموزش وپرورش باید نقش بسیار برجسته تری در همه زمینه‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/ب

مجتمع فرهنگی پای قلعه در نهاوند بهره برداری می‌شود

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.