گردهمایی حامیان، خیران و واقفان آموزش عالی ۲۱ خرداد در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

برگزاری گردهمایی حامیان، خیران و واقفان آموزش عالی در دانشگاه گیلانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سعید رهسپار رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان گفت: گردهمایی حامیان، خیران و واقفان آموزش عالی گیلان در روزسه شنبه ۲۱ خرداد در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

وی هدف از این گردهمایی را تبیین جایگاه و نقش والای واقفان، خیران و حامیان آموزش عالی کشور واستفاده از ظرفیت عظیم واقفان وخیران در توسعه علم و فناوری و اقتصاد دانش بنیان دانست و افزود: فرهنگ‌سازی برای گسترش فرهنگ ایثار و جلب مشارکت حامیان علم و فناوری برای توسعه آموزش عالی در استان گیلان ضروری است .

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان گفت: استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران را گامی بلند برای توسعه فضای فیزیکی و بهبود کیفیت آموزش است و جهت دادن  کمک‌های خیران به سمت آموزش عالی استان  است .

سعید رهسپار با بیان اینکه، این گردهمایی ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود، تصریح کرد: چند تفاهم نامه میان خیران و رؤسای آموزش عالی استان منعقد شده است و کلنگ زنی دو طرح خیرساز ساختمان مرکز نوآوری و توسعه فناوری با همت مهندس غلامحسن قطب‌زاده و توسعه و تکمیل ساختمان گوسفندداری مجموعه علوم دامی دانشکده علوم کشاورزی با همت حاج عبدالله نوید از دیگربرنامه‌های این گردهمایی است.

 

انتهای پیام / ق

 

گردهمایی حامیان، خیران و واقفان آموزش عالی در دانشگاه گیلان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.