در مرحله پایانی مسابقات دو‌و میدانی جایزه بزرگ آسیا نمایندگان ایران به یک مدال طلا و ۲ مقام چهارمی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون دوومیدانی، در مرحله پایانی مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ آسیا که عصر امروز (جمعه) ۱۷ خرداد ماه در چونگ کینگ چین برگزار شد نمایندگان دوو‌میدانی ایران به یک مدال طلا و دو مقام چهارمی دست یافتند.

در ماده ۸۰۰ متر امیر مرادی دونده شایسته دو‌و‌میدانی ایران با درخشش دوباره خود با رکورد ۱:۴۹.۹۹ دقیقه اول شد و با رفتن رو سکوی نخست این رقابت، جایزه یک هزار و پانصد دلاری را هم گرفت. وی در مرحله نخست که روز سه شنبه برگزار شد با زمان ۱:۴۹.۴۹ دقیقه به عنوان نخست رسیده بود. مرادی با کسب دومین مدال طلای خود در ماده ۸۰۰ متر این مسابقات سه هزار دلار جایزه کسب کرد.

دیگر نماینده دو و میدانی ایران در ماده ۸۰۰ متر، جوان خوش آتیه سیستان و بلوچستانی بود که باز هم به مقام چهارمی رسید. عبدالرحیم درزاده که در مرحله نخست با زمان ۱:۵۱.۴۵ دقیقه چهارم شده بود در مرحله پایانی نیز با شایستگی و با ثبت زمان ۱:۵۳.۲۱ دقیقه به همین مقام دست یافت.

شاهین مهردلان پرتابگر شایسته وزنه دو و میدانی ایران در رقابت با رقبای خود با پرتابی به طول ۱۸.۳۵ متر سکوی این مسابقات را از دست داد و به عنوان چهارمی بسنده کرد. مهردلان در دور نخست این مسابقات با رکورد قابل قبول ۱۹.۰۹ متر سوم شد و جایزه پانصد دلاری نیز کسب کرد.


بیشتر بخوانید:

حدادی وارد کمپ تمرینی کالیفرنیا شد

کیهانی: تابع تصمیم وزارت ورزش در اهدای پاداش‌ها مدال آوران هستیم

نمایندگان دو‌ومیدانی کشورمان عازم چین شدند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از دو و میدانی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار