در حال حاضر هیچ یک از جاده‌های مواصلاتی گیلان با گره ترافیکی روبه‌رو نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین محمدپور  رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه در ساعات گذشته حجم بسیار زیادی از وسائل نقلیه از محور‌های جنوبی گیلان خارج شده‌اند گفت: ترافیک در تمامی جاده‌های مواصلاتی گیلان نیمه‌سنگین و روان است و گره ترافیکی خاصی مشاهده نمی‌شود.

وی در تشریح وضعیت ترافیکی محدوده سراوان تا ایستگاه پلیس راه قزوین به رشت نیز عنوان کرد: این محدوده در چند ساعت گذشته شاهد عبور و مرور تعداد بسیار زیادی وسیله نقلیه بود، اما هم‌اکنون از بار ترافیکی آن کاسته شده است.

محمدپور ضمن اعلام این خبر که ترافیک ایستایی در هیچ یک از محور‌های خروجی استان گیلان در جریان نیست تصریح کرد: تمام جاده‌های داخلی از سمت شرق استان گیلان تا غرب آن با حجم بار ترافیک نسبتاً آرامی روبه‌رو است و مشکل خاصی در عبور و مرور خودرو‌ها ایجاد نشده است.
وی در مورد محدودیت ترافیکی که امروز در دو محور مواصلاتی استان گیلان اعمال می‌شود نیز ابراز داشت: از ساعت ۸ امروز تا ساعت ۲۴ تردد هر گونه وسیله نقلیه باری و سنگین در دو محور رشت - قزوین و آستارا - اردبیل به‌صورت رفت و برگشت ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه از تردد خودرو‌های سنگین در این دو جاده جلوگیری به عمل می‌آید عنوان کرد: خودرو‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از این قاعده مستثنی هستند بنابراین تردد آن‌ها در دو مسیر رشت - قزوین و آستارا - اردبیل بلامانع است.

محمدپور با تأکید بر اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ حادثه و تصادف منجر به فوتی در جاده‌های برون شهری گیلان رخ نداده است اظهار داشت: از مسافران و رانندگانی که قصد ترک گیلان را دارند تقاضا می‌شود تا جای ممکن ساعات خروج خود از استان را به دقایق پایانی روز موکول نکنند.

انتهای پیام/آ

در جاده های گیلان ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است

برچسب ها: ترافیک ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.