امام جمعه موقت شهرکرد تأکید کرد: مقاومت در مقابل دشمنان به طور قطع ملت ایران را پیروز می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد، در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۷ خرداد ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر گفت: مقاومت تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.

وی افزود: با مقاومت در مقابل دشمنان به طور قطع ملت ایران به پیروز خواهد رسید و راه شکوفایی اقتصادی در کشور گشوده می‌شود.

فاطمی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر تأکید به حفظ و استمرار مقاومت مقابل ترفند‌های دشمنان اظهار داشت: دشمن می‌داند با جنگ علیه ایران خودشان را نابود می‌کنند و حتی در صورت شوع جنگ با ایران، امان ادامه آن وجود ندارد.

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: مقاومت ملت ایران تا کنون مثمر ثمر واقع شده، به طوری که از لحن و گفتارمقامات غربی آثار کوتاه آمدن و عقب نشینی آنان مشهود است.

وی کشور‌های هند و چین را به عنوان الگو‌هایی از مقاومت و اقتصاد مقاومتی برای رسیدن به شکوفایی معرفی کرد و گفت: این کشور‌ها نمونه‌های موفق در خود اتکایی و مقابله با استعمار دشمنان هستند که باید از آن‌ها سرمشق گرفت.

فاطمی همچنین با قدردانی از زحمات کارکنان صدا و سیما در انعکاس به موقع اخبار و ساخت برنامه‌های آموزنده گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مؤثرترین، پرمخاطب‌ترین و پرکاربردترین نهاد کشور است.

وی از مسئولان صدا و سیما خواست برنامه‌ها را به گونه‌ای بسازند که این رسانه همیشه به عنوان الگو در جامعه مطرح باشد و همچنین در برنامه‌های خود به تمام قومیت‌ها به صورت یکسان توجه کند که موجب دوستی وفاق و همدلی بین اقوام شود.

انتهای پیام/خ

نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرکرد

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار