امام جمعه موقت قزوین گفت: دشمن بخاطر وحدت، همت و مقاومت مردم به زانو در آمده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین قابل امام جمعه موقت قزوین، با تاکید بر وحدت و همدلی مردم و مسوولان گفت: امروز ملت ما سر بلند و الگویی برای مسلمانان دنیاست و دشمن هم بخاطر وحدت و مقاومت مردم به زانو در آمده است.

وی تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی جبهه مقاومت منسجم‌تر از هر زمانی است به طوری که این جبهه باعث شده که دشمن در سوریه، عراق و یمن عقب نشینی کند.

امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: مقاومت باید تلاش کند که به نقطه بازدارنگی برسد و وظیفه امروز ماست که در مواجه با دشمن ضمن شناسایی نقاط قوت و ضعف دشمن، شجاعانه، امیدوارانه و اگاهانه مقاومت و ایستادگی کنیم.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه گفت: مردم کشور علی رغم مشکلات و فشار‌های اقتصادی به کمک سیل زدگان شتافتند.

حجت الاسلام والمسلمین قابل در ادامه بااشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد رحلت امام راحل افزود: رهبر معظم انقلاب در این مراسم رمز پیروزی امام را داشتن مکتب مقاومت با تکیه بر خداوند دانستند.

امام جمعه موقت قزوین تابلوی نظام جمهوری اسلامی را حمایت از مظلومان دانست و گفت: ما نه زیر بار ظلم می‌رویم و نه به کسی ظلم می‌کنیم و این عین فرمایش امام راحل است.

حجت الاسلام و المسلمین قابل در ادامه به دوران رهبری و امامت ۳۰ ساله مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: امروز با درایت و دور اندیشی ایشان کشور ایران یکی از قدرتمندترین و تاثیر گذارترین کشور‌های دنیا است.

امام جمعه موقت قزوین، داشتن مجاهدت‌های قبل از انقلاب، ساده زیستی، هوش بالا، علاقه به مردم و با مردم بودن و همچنین سر آمد بودن در عرفان، شعر و سیاست را از ویژگی‌های بارز مقام معظم رهبری بیان کرد.

انتهای پیام/م

خطبه های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار