نماینده، ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس تاثیر فراوانی در شکست طرح معامله قرن داشت.

گفتمان زنده امام مانع تحقق اهداف دشمنان نظامبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان، خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس و نماز عیدفطر، بر حضور فعال در مساجد ونماز‌های جماعت تاکید کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی تاکید بر تاثیر راهپیمایی روز قدس در به سرانجام نرسیدن طرح معامله قرن گفت: قرار بود با همراهی قدرت‌های بزرگ و برخی کشور‌های اسلامی بی اختیار عربی، معامله قرن برای ایجاد امنیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی انجام شود که به اذعان وزیر خارجه آمریکا این طرح شکست خوده است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس امسال در بیش از ۱۰۰ کشور جهان برگزار شد گفت دشمنان خواب آشفته‌ای را برای سرزمین قدس دیده بودند که به حول قوه الهی تعبیر نشد.

امام جمعه زنجان به بیانات مقام معظم رهبری در مورد حق انتخاب مردم فلسطین اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری مردم فلسطین باید نحوه تشکیل دولت خودشان را انتخاب کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان حضور باشکوه مردم در مراسم سالروز ارتحال امام از نقاط مختلف کشور را نشان از جایگاه والای امام در بین مردم دانست.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تاکید بر زنده بودن گفتمان امام گفت: که مقاومت در مقابل استکبار جهانی همان گفتمان امام است که زنده است و مانع رسیدن دشمنان به اهداف خود شده است.

وی اشاره‌ای هم به شروط آمریکا برای گفتگو با ایران کرد و گفت: دشمنان بدانند با هیچ تهدیدی نمیتوانند ایران اسلامی را پای میز مذاکره بکشانند و با تعیین پیش شرط و اعزام ناو جنگی و تهدید نظامی نمی‌تواند خللی در ادامه مسیر ملت همیشه در صحنه ایران ایجاد کنند.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه ملت ایران همیشه و در هر شرایطی حامی انقلاب و پایبند گفتمان امام هستندگفت: با وحدت و در کنار هم بودن وهمبستگی ملی تلاشمان ساختن ایرانی آباد، آزاد و پیشرفته است.

 

انتهای پیام /ر

 

خطبه های  نماز جمعه زنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.