امام جمعه بافق گفت: تجربه ۴۰ ساله نشان داده است که هر کجا در مقابل دشمنان ایستادگی کرده ایم موفقیت و پیشرفت بیشتری داشته ایم و مقاومت کلیدی‌ترین محور انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با تشریح بیانات مقام معظم رهبری در حرم حضرت امام خمینی (ره) گفت: تاریخ انقلاب نشان داده است که آنچه را که امام را بیشتر مطرح کرده است مقاومت و ایستادگی در برابر مشکلات است.

وی با تحلیل برخی از ویژگی‌های حضرت امام (ره) تصریح کرد: یکی از بزرگترین ظرفیت‌های نظام اسلامی قدرت مقاومت بر اساس و محور اندیشه‌های حضرت امام (ه) است.

حجت الاسلام سلیمانی خاطر نشان کرد: مواجهه با دشمنان و ایستادگی در برابر آنان باید شجاعانه باشد چیزی که امام همواره بر آن تاکید کرد و از ناامیدی در این رابطه نهی می‌کرد.

وی بیان داشت: هرکجا در برابر استکبار جهانی و دشمنان کوتاهی نشان داده ایم به شکست خورده ایم.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به جنایات سعودی‌ها و استکبار در کشتار مردم بیگناه مسلمان در کشور‌های اسلامی به ویژه یمن گفت: تجربه نشان داده است برخی از کشور‌هایی که با استکبار سازش کرده اند چه خیانتی در حق مسلمانان داشته اند و کشور‌هایی هم که مقاوت کرده اند توانسته اند توطئه‌های استکبار و سعودی‌ها را خنثی کنند.

امام جمعه بافق اجلاس اخیر سعودی‌ها و همدستی برخی از کشور‌های عربی و اسلامی با آنان را خیانتی بزرگ به جهان اسلام دانست و افزود: این معامله و نشست‌هایی که توطئه چینی علیه مسلمانان است زاده فکر استکبار وهمدستانش در عربستان سعودی است که به زودی با پاسخ مسلمانان همراه خواهد بود.

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری اس سخنان خود به مقوله امنیت در تعالیم اسلامی و جامعه پرداخت و گفت: امنیت نعمت ارزشمندی است که در سایه آن فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و مذهبی پویاتر انجام می‌شود.

وی افزود: با ایمان قوی و اعتقاد راستین امنیت در جامعه اسلامی شکل می‌گیرد و پیاده شدن عدالت اجتماعی از اثرات امنیت در جامعه است.

امام جمعه بافق همچنین با گرامیداشت ۲۰ خرداد سالروز شهادت آیت الله سعیدی به تجلیل از مجاهدت‌های وی پرداخت و گفت: این عالم مبارز در دوران انقلاب با بدترین شکنجه‌های رژیم پهلوی به شهادت رسید و جنازه وی مخفیانه تشییع شد.

انتهای پیام/ی

مجاهدان مسلمان پاسخ خیانت سعودی‌ها را خواهند داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.