صفحه اینستاگرامی درس و عبرت، از صفحات وابسته به دفتر رهبر انقلاب، مطالبی با عنوان آیات عهد؛ روایتی از چهل سال سیره انقلابی آیت‌الله خامنه‌ای در عهد با انقلاب و ملت را منتشر می‌کند.

رهبریبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سی سال از انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای، خلف صالح حضرت امام روح الله(ره)، به مقام رهبری امت اسلامی می‌گذرد، در این‌ سال‌ها نظام جمهوری اسلامی با وجود عنادورزی‌های همه‌جانبه دشمنان، مسیری رو به رشد و موفق را طی کرده و توانسته از تمام برهه‌های مهم و سرنوشت‌ساز، سربلند بیرون آید.

به مناسبت فرارسیدن سی‌اُمین سالگرد انتخاب آیت الله خامنه‌ای به رهبری، صفحه اینستاگرامی درس و عبرت، از صفحات وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، مطالبی با عنوان آیات عهد؛ روایتی از چهل سال سیره انقلابی آیت‌الله خامنه‌ای در عهد با انقلاب و ملت را منتشر می‌کند.

گفتنی است آیات عهد، یک روایت تصویری ویژه از چهل سال فعالیتها و نقاط مهم عملکرد انقلابی حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای است که مخاطبان را با گوشه‌های بی‌نظیری از کنش‌های اثرگذار ایشان از آغاز پیروزی انقلاب و سی سال رهبری نظام اسلامی آشنا می‌کند. این مجموعه با نخستین اقدامات آیت‌الله خامنه‌ای در روزهای آغازین پیروزی انقلاب آغاز شده و سپس روایتی از کنش‌های ناگفته و اثرگذار ایشان در دوران عضویت در شورای انقلاب، نمایندگی مجلس، امامت جمعه تهران، ریاست جمهوری و رهبری انقلاب اسلامی به تصویر در آمده است.

در ادامه دومین شماره از این مجموعه را می‌خوانید.

۲- شورای رهبری قبول افتاد...
[گفتگوی سران کشور در بیمارستان جماران پیرامون رهبری پس از امام]

پزشک، آب پاکی را روی دستان لرزان و منجمد سیداحمد ریخت.
قلب امام هنوز می‌تپید، اما چیز زیادی باقی نمانده بود.
در اتاق کناری بحث کردند که چه کسی جانشین امام شود؟
محمدی گیلانی، زودتر از بقیه سخن گفت: «آقای خامنه‌ای!» آقای خامنه‌ای، شکوه و نفوذ امام را به یاد آورد و زودتر از بقیه حرف آقای گیلانی را پس زد: قبلاً «خدمت آقای هاشمی هم گفتم، من قاطعا چنین چیزی را قبول نخواهم کرد.» سخنی از رهبری مراجع نشد. کسی نام آقای منتظری را برد. اما نهایتاْ شورای رهبری احتمال قبول پیدا کرد: از خامنه‌ای، مشکینی و موسوی اردبیلی نام بردند.

ساعت از ۱۰ شب گذشته بود که پرنده‌ی روح خمینی، از قفس تنگ دنیا رها شد.
آقای خامنه‌ای، نیمه‌های شب، جماران را به سمت خانه ترک کرد.
قلب مرد، به سوگواری در خلوت تنهایی احتیاج داشت.

رهبری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.