سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: باتوجه به تغییرات زیادی که در فصل آینده خواهیم داشت، بازیکنان دیگری نیز جذب می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران درخصوص آخرین مسائل باشگاه سایپا تهران اظهار کرد: بعد از اتمام لیگ جلسه‌ای با اعضای باشگاه سایپا انجام دادیم و کارمان را با همکارانم خیلی زود شروع کردیم. وقت زیادی برای انتخاب بازیکنان مان گذاشتیم و تا به اینجا به خوبی کارمان را انجام داده ایم. ۲، ۳ بازیکن دیگر هم جذب می‌کنیم و از ۲۰ خرداد تمرینات مان را شروع خواهیم کرد. تاریخ اردونیز مشخص است، اما محل آن معلوم نیست.

تغییرات زیادی در سایپا خواهیم داشت

سرمربی سایپا درباره اینکه شاکله‌ی تیم سایپا در فصل آینده چگونه خواهد بود تاکید کرد: ۱۷ نفر از اعضای تیم قراردادشان تمام شده است، اما قرار نیست همه شان بروند. برخی از آن‌ها در تیم حفظ می‌شوند و با بعضی نیز در حال مذاکره هستیم. تیم خوبی را  برای ۳ سال آینده جمع می‌کنیم که برای کسب مقام تلاش کند و تغییرات زیادی را باید در تیم انجام دهیم.

صادقی: چند بازیکن دیگر جذب می‌کنیم/ قرارداد دشتی با استقلال را فقط در رسانه ها شنیده ام

باشگاه سایپا در پرداخت‌ها خوشنام است

او درباره میزان قرارداد‌های سایپا با بازیکنان مد نظرش تصریح کرد: در سایپا رقم قرارداد‌ها مثل دیگر تیم‌ها نیست  و این رقم در باشگاه ما معقول است. طوری که بتواند آن را پرداخت کند تا نظم مالی داشته باشیم. سایپا همیشه در این موضوع از باشگاه‌های خوش‌نام ایرانی است.

قرارداد دشتی با استقلال را فقط در رسانه‌ها شنیده م

صادقی در خصوص قرارداد علی داشتی با استقلال تهران هم خاطر نشان کرد: درباره این موضوع مدیریت باشگاه باید صحبت کند و من این موضوع را فقط در رسانه‌ها شنیده ام.

می‌خواهیم به تیم ملی کمک کنیم

مربی تیم فوتبال سایپا درخصوص ارتباط باشگاهش با تیم ملی نیز اظهار کرد: دوست داریم ارتباط بهتری هم با تیم ملی داشته باشیم چرا که سایپا باشگاهی است که همیشه ارتباط خوبی با تیم ملی داشته است و بازیکنان خوبی را نیز در اختیار تیم ملی گذاشته است. این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت تا به فوتبال ایران کمک کنیم.


بیشتر بخوانید:

گوهری: از سایپا به دنبال حضور در تیم ملی هستم

رضاوند: ترجیح می‌دهم به تیمی بروم که فوتبالم در آن بیشتر رشد کند/ ۵۵ درصد پولم را از سایپا گرفته ام

صادقی: برای ویلموتس آرزوی موفقیت می‌کنم


انتهای پیام/

صحبت های سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار