دستگاه قضایی آلمان یک پرستار را در مورد قتل ۸۵ بیمار مجرم شناخت و او را به حبس ابد محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، دستگاه قضایی آلمان روز پنجشنبه یک پرستار را در مورد قتل ۸۵ بیمار مجرم شناخت و او را به شدیدترین مجازات پیش بینی شده در قانون جزایی این کشور یعنی حبس ابد محکوم کرد.

قاضی دادگاه اولدنبورگ در شمال غربی آلمان روز پنجشنبه نیلس هوگل ۴۲ ساله (Niels Högel) را در قتل ۸۵ بیمار مجرم شناخت و به حبس ابد محکوم کرد.

این مرد اعتراف کرد قربانیان خود را که بین ۳۴ تا ۹۶ ساله بودند، با تزریق دارو در بیمارستان‌هایی که بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ در آن‌ها کار می‌کرده، به قتل رسانده است.

پلیس آلمان موارد این قتل‌ها را تا دویست نفر اعلام کرده است‎، اما از آنجا که جسد بسیاری از قربانیان سوزانده و به خاکستر تبدیل شده، نمی‌توان شمار دقیق قربانیان را اعلام کرد.

این مرد با تمایلی بیمارگونه برای قهرمان بودن، با تزریق دارو باعث ایست قلبی بیمارانش می‌شد و تلاش می‌کرد آن‌ها را احیا کند که در اغلب موارد ناموفق بود.

برای رسیدگی به این پرونده بیش از ۱۳۰ مورد نبش قبر صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۳:۵۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
واقعاغربی هاادعای هوش وعقل ودرایت ومدیریت میکنندویک نفرکه قاتل تعدادزیادی انسان است رازنده نگه میدارندودرزندان ازخوردوخوراک وپوشاک واستراحت اومواظبت میکنندوخانواده های مقتول رادرعسروحرج ونکبت وبدبختی رهامیکنند.واقعا این تمدن غربی مرده ویادرحال احتضاراست .واسلام واقعا زنده وقانون قصاص ان مایه زندگی وحیات است .زنده باد اسلام
آخرین اخبار