نتایج یک بررسی آماری بیانگر آن است که شمار مردان انگلیسی که به خود آسیب می‌زنند و خود را در معرض خودکشی قرار می‌دهند طی ۴ سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج یک بررسی آماری بیانگر آن است که شمار مردان انگلیسی که به خود آسیب می‌زنند و خود را در معرض خودکشی قرار می‌دهند طی ۴ سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.

رشد تکان دهنده آمار خودکشی در مردان انگلیسی

دانشمندان دانشگاه منچستر با پرسش و پاسخ از بیش از ۲۵ هزار نفر دریافتند، اکثر مردان به دلایل اقتصادی خود را در معرض آسیب قرار می‌دهند.


بیشتربخوانید: خودکشی دومین علت مرگ بین سنین ۱۵ تا ۲۹ سال


این بررسی تأکید می‌کند، پزشکان، روانشناسان و روانپزشکان باید ورود پیدا کنند و مانع خودکشی مردان شوند.

براساس آنچه که پژوهش‌ها نشان داده است، مردان ۴۰ تا ۵۹ سال بیشترین خطر اقدام به خودکشی را دارند اقدامات آن‌ها از مشکلات مالی و بحران اقتصادی انگلیس نشأت می‌گیرد.

محققان دانشگاه منچستر می‌گویند، مردان پس از مصرف الکل بیش از زنان به خود آسیب می‌زنند و اگر آن‌ها خوش شانس باشند و زنده بمانند، پس از ترخیص باید جلسات مشاوره‌ای برای آن‌ها برگزار شود تا دوباره اقدام به خودکشی نکنند.

کارولین کلمنس، پژوهشگر ارشد این تحقیق می‌گوید: «از دست دادن شغل، بیکاری، بدهکاری به بانک و اقساط وام‌های پرداخت نشده از مواردی است که منجر به خودکشی مردان می‌شود».

منبع» فارس

انتهای پیام/

افزایش ۵۰ درصدی مردان انگلیسی که به خود آسیب می‌زنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.