نمایشگاه E3 2019؛

در نمایشگاه E3 امسال چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟ + برنامه و زمان‌بندی دقیق شرکت‌های حاضر در نمایشگاه

رویداد E3 بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای در جهان، امسال از ۱۹ خرداد کار خود را آغاز می‌کند.

در رویداد E3 امسال چه اتفاقاتی خواهد افتادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد E3 یا Electronic Entertainment Expo بزرگ‌ترین نمایشگاه کنسول و بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید که از سال ۱۹۹۵ در کشور آمریکا و به طور سالانه برگذار می‌شود. تقریبا تمام شرکت‌ها بزرگ ومطرح سازنده بازی‌های ویدیویی در این کنفرانس حضور دارند و به معرفی عناوین جدید خود می‌پردازند. در این مراسم برنامه‌ها و عناوینی که در طول سال قرار است هز کدام از شرکت‌های حاضر در مراسم منتشر کنند، اعلام می‌شود. به تازگی جزییات جدید مراسم امسال اعلام شده که بنابر آن زمان دقیق برگذاری کنفرانس هر شرکت و هنچنین عناوینی که هر شرکت قرار است در طول کنفرانس خود معرفی کند، مشخص شد. رویداد E3 امسال در ایالت لس آنجلس و از ۱۱ تا ۱۳ ژوئن برگزار خواهد شد. اما به تازگی عناوین و زمان برگزاری کنفرانس هر شرکت اعلام شده است.

در رویداد E3 امسال چه اتفاقاتی خواهد افتاد

شرکت EA

شرکت EA قرار است کنفرانس خود در مراسم E3، 2019 را در ساعت ۸:۴۵ دقیقه شب آغاز کند. شرکت مذکور اعلام کرده است افرادی که تمایل دارند تا در این مراسم حضور پیداکنند، می‌توانند در تاریخ ۸ ژوئن به باشگاه Hollywood Palladium مراجعه کنند و عضو این باشگاه شوند تا از این طریق اجازه ورود به مراسم به آن‌ها داده شود.

اما شرکت EA قصد دارد به جای سخرانی در این مراسم، به طور جداگانه هریک از فرانچایز‌های آماده خود را معرفی کند. همچنین این شرکت برنامه‌های خود برای مراسم را اعلام کرده است که این برنامه‌ها از ساعت ۸:۴۵ دقیقه شب آغاز و تا ۱۱:۳۰ شب به پایان می‌رسد. در این بازه زمانی شرکت الکترونیک آرتز قصد دارد ابتدا عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order زا به نمایش بگذارد و پس از آن تریلری جدید از بازی Apex Legends پخش کند. اما کنفرانس EA به همین جا ختم نمی‌شود و قرار است بازی Battlefield™ V نیز در این مراسم حضور داشته باشد و نمایشی جدید داشته باشد که این احتمال وجود دارد شرکت الکترونیک آرتز قصد رونمایی از بسته الحاقی جدیدی برای این بازی داشته باشد چرا که نمایش دوباره آن در مراسمی با این اهمیت، قطعا بی دلیل نیست.

اما پس از گذشت نیمی از مراسم، شرکت مذکور قصد دارد تریلری از بازی FIFA 20 پخش کند که می‌توان گفت این قصد از کنفرانس شرکت EA، مهم‌ترین و هیجان انگیزترین بخش برای گیمر‌های سبک ورزشی است. پس از آن شرکت الکترونیک آرتز قصد دارد عنوان Madden NFL 20 را به نمایش بگذارد که قرار است در ماه آگوست به بازار عرضه شود و نسبت به عنوان FIFA دارای طرفداران بسیار کمتری است. آخرین عنوانی که در این مراسم نمایش خواهد داشت، بازی The Sims 4 است که پس از ۵ سال دوباره به نمایش درخواهد آمد؛ هنوز مشخص نیست این عنوان به دلیل ساخت بسته الحاقی به نمایش در خواهد آمد و یا شرکت الکترونیک آرتز قصد دارد نسخه ریسمتر شده‌ای از این بازی بسازد. علاوه بر این بازی‌ها، این شایعه نیز وجود دراد که شرکت الکترونیک آرتز قصد اضافه کردن دو عنوان Plants vs Zombies و Titanfall 3 را نیز داشته باشد، اما تاکنون از سوی شرکت مذکور صحت آن تایید نشده است.

در رویداد E3 امسال چه اتفاقاتی خواهد افتاد

شرکت Square Enix

شرکت Square Enix است در ۱۰ ژوئن و ساعت ۵:۳۰ صبح کنفرانس خود را شروع خواهد کرد. این شرکت قصد دارد بازی Kingdom Hearts ۳ را که شروعی ضعیف در بحث فروش داشته است را دوباره به نمایش بگذارد تا شاید از این طریق نظر‌ها دوباره به سمت این بازی جلب شود. از طرفی هم این خبر قبلا در توییتر منتشر شد که شرکت اسکوآر انیکس قصد دارد در این مراسم عنوان Fantasy VII Remake را به نمایش بگذارد و احتمالا تاریخ عرضه این بازی نیز در همین مراسم اعلام شود.

همچنین از آنجایی که شرکت مذکور در حال کار روی پروژه Dragon Quest Builders 2 برای کنسول سوییچ است، این انتظار می‌رود در طول مراسم صحبت‌هایی از این عنوان هم زده شود. به غیر از این عناوین، خبر‌هایی نیز به تازگی به گوش می‌رسند که اعلام می‌کنند بازی‌های Life is Strange 2 و همچنین DLC جدیدی نیز برای عنوان Kingdom Hearts III، قرار است در این رویداد معرفی شوند، اما این اخبار هنوز توسط شرکت Square Enix تایید نشده‌اند و باید تا زمان اعلام رسمی این شرکت صبر کرد.

در رویداد E3 امسال چه اتفاقاتی خواهد افتاد

شرکت Microsoft

این شرکت معروف و بسیار بزرگ قرار است در ساعت ۱۲ شب نهم ژوئن کنفرانس خود را در رویداد E3 برگزار کند. مایکروسافت قبلا هم اعلام کرده بود که قصد دارد در مراسم امسال، کنسول جدید و اولین کنسول نسل بعدی خود را معرفی کند. شرکت مایکروسافت این کنسول را پروژه اسکارلت نام گذاری کرده است و این احتمال وجود دارد به دلیل اینکه شرکت سونی در مراسم امسال حضور ندارد، شرکت مایکروسافت از انتشار تمامی جزییات کنسول خود خودداری کند و تا زمانی که سونی نیز کنسول خود را معرفی نکرده است، صبر کند.

علاوه بر این، این انتظار می‌رود که مایکروسافت اطلاعاتی بیشتری درباره سرویس Xcloud خود منتشر کند چرا که این سرویس دارای طرفداران زیادی است. از طرفی هم نباید از جزییات برزورسانی‌های سرویس Xbox Game Pass غافل شد و یقینا مایکروسافت این جزییات را اعلام خواهد کرد.

عده‌ای از منتقدان باور دارند که مایکروسافت در مراسم امسال از هدفون واقعیت مجازی جدید خود که HoloLens 2 نام دارد رونمایی خواهد کرد هرچند این هدفون هنوز به مرحله آزمایشی هم نرسیده است و شرکت مایکروسافت احتمالا فقط طرح اولیه این هدفون را نمایش دهد. از بازی‌های جدید ساخته شده توسط مایکروسافت نباید غافل شد و شرکت مایکروسافت قرار است در مراسم E3 عناوین Gears 5 و Halo Infinite را به نمایش بگذارد.

همچنین این شرکت طبق روال گذشته یک نسخه جدید از سری بازی Forza را نیز معرفی خواهد کرد. در انتها نیز شرکت مایکروسافت احتمالا از استودیو‌های جدید خود که سال گذشته اعلام کرد آن‌ها را خریده است صحبت و پروژه‌هایی که این شرکت‌ها در حال کار روی آن‌ها هستند را اعلام خواهد کرد.

در رویداد E3 امسال چه اتفاقاتی خواهد افتاد

شرکت Bethesda

شرکت Bethesda در ۹ ژوئن و ساعت ۵ صبح به اجرای کنفرانس خود خواهد پرداخت. دو عنوانی که قطعا در این مراسم از آن‌ها توسط شرکت مذکور صحبت خواهد شد، The Elder Scrolls Online و Fallout 76 هستند. این شرکت یقینا قصد دارد جزییات بروزرسانی‌های عنوان Fallout 76 را برای حضار شرح دهد و دلیل ایرادات بسیار زیاد این بازی را نیز اعلام کند.

همچنین این شرکت از بازی The Elder Scrolls Online نیز که برای تلفن‌های همراه ساخته شده است نیز حرف خواهد زد و احتمالا تاریخ دقیق انتشار آن را اعلام کند. به طور دقیق راجب عناوین در حال ساختی که این شرکت در طی کنفرانس خود قصد معرفی آن‌ها را دارد در دسترس نیست و شرکت مذکور اعلام کرده است علافه‌مندان باید تا زمان برگذاری کنفرانس صبر کنند.

در رویداد E3 امسال چه اتفاقاتی خواهد افتاد

شرکت Sony

شرکت سونی در این مراسم هیچ کنفرانسی برگذار نخواهد کرد و این شرکت در سال آینده، با برگذاری مراسمی اختصاصی از کنسول جدید خود رونمایی خواهد کرد. اما برخی از شرکت‌های سازنده بازی، از عناوین انحصاری کنسول PS4، خرج از این مراسم رونمایی خواهند کرد تا شاید کمی جای خالی شرکت سونی در مراسم پر شود. عناوین انحصاری که قرار است به زودی عرضه شوند شامل بازی‌های The Last of Us Part II، Death Stranding و Ghost of Tsushima می‌شوند.

در رویداد E3 امسال چه اتفاقاتی خواهد افتاد

شرکت Ubisoft

کمپانی یوبیسافت قرار است در ۱۰ ژوئن و ساعت ۱۲:۳۰ شب کنفرانس خود را در مراسم E3 برگزار کند. این شرکت قرار است جزییات بروزرسانی‌های اخیر عنوان جدید خود را که نزدیک به سه ماه پیش و با نام Tom Clancy’s The Division 2 منتشر کرد را اعلام کند و این عنوان را بار دیگر در مراسم E3 به نمایش بگذارد. علاوه بر این یوبیسافت در کنفرانس خود عنوان Skull and Bones را به نمایش خواهد گذاشت که این عنوان تمرکز کامل روی نبرد‌های دریایی دارد و تقریبا همه‌ی داستان آن در کشتی جریان خواهد داشت.

همچنین این احتمال وجود دارد که شرکت یوبیسافت قصد نمایش تریلری از عنوان در دست ساخت Beyond Good and Evil 2 را داشته باشد. شایعاتی هم به تازگی منتشر شده بودند که خبر از ساخت سه عنوان سطح بالای جدید از سوی شرکت یوبیسافت می‌دادند که اگر صحت داشته باشند، شرکت یوبیسافت قطعا از آن‎‌ها در طی کنفرانس خود حرف خواهد زد.

در رویداد E3 امسال چه اتفاقاتی خواهد افتاد

کنفرانس انحصاری PC Gaming

این کنفرانس قرار است در ۱۰ ژوئن و در ساعت ۹:۳۰ شب برگزار شود. این پنجمین کنفرانس متوالی ویژه گیمر‌های پلتفرم کامپیوتر است که در مراسم E3 برگذار می‌شود و بسیاری از گیمر‌های کامپیوتر منتظر آن هستند. به طور حتمی مشخص نیست چه عناوینی در این کنفرانس قرار است معرفی شود، اما انتظار می‌رود مانند سال‌های گذشته چند بازی Indle در کنار رونمایی از سخت افزار‌های جدید، معرفی شوند. سال گذشته این مراسم میزبان عنوان جذابی مثل Neo Cab and Maneater بود که احتمالا امسال نیز عنوانی به خوبی آن وارد این رویداد خواهد شد. این کنفرانس به طور مستقیم از شبکه‌های اجتماعی بزرگ به صورت زنده پخش خواهد شد.

در رویداد E3 امسال چه اتفاقاتی خواهد افتاد

شرکت Nintendo

کنفرانس مطبوعاتی این شرکت قرار است در ۱۱ ژوئن و در ساعت ۸:۳۰ شب برگزار شود. شرکت سونی در این مراسم حضور ندارد، اما نینتندو سعی کرده است در آن جای خالی سونی را پر کند و این بار بزرگ‌ترین غرفه‌های رویداد را از آن خود کرده است. شرکت نینتندو قرار است در این مراسم از عنوان جدید خود یعنی Pokemon Sword and Shield تریلری را به نمایش بگذارد که مهم‌ترین فعالیت این شرکت در مراسم امسال به حساب می‌آید.

همچنین قرار است در این مراسم بازی Animal Crossing نیز نمایشی داشته باشد چرا که شرکت نینتندو در غرفه‌های خود تصاویر زیادی از این عنوان را قرار داده است. علاوه بر این طبق اخباری که قبلا منتشر شده بود، عناوین Luigi’s Mansion 3 و Fire Emblem Three Houses توسط نینتندو در حال ساخت هستند که به احتمال زیاد شرکت نینتندو قصد دارد از این عناوین در کنفرانس خود صحبت کند.

گزارش از علی زحمتکش

انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، E3 2019
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.