نیروهای ارتش سوریه در راستای عملیات مبارزه با تروریسم در کشورشان، تعداد زیادی از تروریست‌ها را به هلاکت رسانده و تجهیزاتشان را منهدم کردند.

عملیات یگان‌های ارتش سوریه در نقاط مختلف این کشور/ ضربه سخت سوری‌ها به گروه‌های تروریستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه، یگان‌های ارتش سوریه در حمله به پایگاه‌های تروریست‌ها در حومه‌ حماه و ادلب، تعداد زیادی از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند و شماری را نیز زخمی و مقادیری از تجهیزات نظامی آنان را منهدم کردند.

ارتش سوریه در پاسخ به تحرکات تروریست‌های جبهه النصره، خودرو‌های زرهی آنان را که از شهرک خان شیخون به حومه ادلب و شهرک حصرایا در حومه حماه در حرکت بودند، هدف قرار داد. این حملات به انهدام هفت دستگاه خودروی تروریست‌ها و کشته و زخمی شدن تعدادی از آن‌ها منجر شد.

همچنین یگان‌هایی از ارتش سوریه در پاسخ به تحرکات تروریست‌ها در حومه شمالی حماه، تعدادی از آن‌ها را به هلاکت رساندند و مخفیگاه‌ها و سکو‌های پرتاب موشک آنان را نیز منهدم کردند.

خبرنگار الاخباریه در گزارشی گفت ارتش سوریه به تجاوز‌های تروریست‌های گروه موسوم به گردان‌های العزه و جبهه النصره در حومه حماه پاسخ داد و عملیات نظامی خود را در خطوط امداد و پشتیبانی تروریست‌ها در حومه جنوبی ادلب افزایش داد. یگان‌های توپخانه‌ای و موشکی ارتش سوریه با ضربات سنگین خود، تعداد زیادی از تروریست‌ها را در حومه شمالی حماه به هلاکت رساندند یا زخمی کردند.

نیرو‌های ارتش سوریه همزمان با این عملیات، در پاسخ به اقدام تروریست‌ها در نقض مکرر توافقنامه کاهش تنش، حملاتی را نیز در محور‌های تحرکات تروریست‌ها و خطوط و امداد و پشتیبانی آن‌ها در حومه جنوبی ادلب به اجرا درآوردند.

یگان‌های ارتش سوریه همچنین با حملات موشکی و توپخانه‌ای خود به تجاوزات گروه تروریستی موسوم به گردان‌های العزه و گروه تروریستی جبهه النصره پاسخ دادند و محل استقرار آن‌ها را در مناطق الزقوم، قلیدین و زکاه در حومه شمالی هدف قرار دادند که به هلاکت شماری از تروریست‌ها و زخمی شدن تعدادی دیگری و انهدام پایگاه‌ها و سکو‌های پرتاب موشک آن‌ها انجامید. تروریست‌ها از این سکو‌های پرتاب موشک در تجاوز به پایگاه‌های ارتش سوریه و مناطق امن مجاور استفاده می‌کردند.

در حومه جنوبی ادلب نیز یگان‌های ارتش سوریه، عملیات متمرکزی از جمله حملات موشکی و توپخانه‌ای انجام دادند که در آن محور‌های تحرکات و نقاط امداد و پشتیبانی تروریست‌ها را در ترمله، انقیر و حومه خان شیخون هدف قرار دادند که به انهدام مواضع تروریست‌ها و هلاکت و زخمی شدن تعدادی از آن‌ها منجر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار