پاتوسی همچون تیام از باشگاه استقلال رفتنی شد تا استقلال بازهم در نقل و انتقالات ناموفق باشد

پاتوسی به سرنوشت تیام دچار شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  آیاندا پاتوسی، هافبک  آفریقایی تیم فوتبال استقلال تهران که با درخشش در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا محبوبیت خاصی بین هواداران این تیم پیدا کرده با وجود تمام اخباری که در ماه های اخیر نسبت به تمدید قراردادش منتشر شده شب گذشته در صفحه مجازی اش خبر جدایی خود را از استقلال اعلام کرد.

این درحالی است که امیرحسین فتحی و علی خطیر در هفته های اخیر بارها اعلام کرده بودند پاتوسی تا پایان لیگ نوزدهم قراردادش را تمدید کرده است و به زودی پول او و باشگاه آفریقایی پرداخت می شود تا ا این طریق تمدید قرار پاتوسی اجرایی شود.

حتی معاون باشگاه استقلال مدتی قبل اعلام کرد در خرداد ماه مبلغ باقی مانده از قرارداد پاتوسی پرداخت می شود تا این قرارداد قرضی حالت دائمی پیدا کند.

با این وجود به نظر می رسد فتحی و خطیر با ارتکاب اشتباهی مانند اشتباه مدیران قبلی استقلال در پرونده مامه تیام، پای دلال ها را به ماجرای قرارداد پاتوسی باز کرده اند و این ستاره آفریقایی هم مانند مهاجم سنگالی سر از تیم های عربی درمی آورد.]

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار