پل ماشلک در کمربندی نوشهر که بر اثر وقوع سیلاب تخریب شده بود دو هفته دیگر زیر بار ترافیک می‌رود.

نجفی مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: با پیگیری مسولان شهرستان نوشهر و تلاش کارکنان اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان ساخت پل ماشلک که در براثر سیلاب تخریب شده بود در حال تکمیل است.
 
وی افزود: حفاری و شم گذاری ساخت پل ماشلک در کمربندی نوشهر انجام شده است و تا دوهفته دیگر زیر بار ترافیکی خواهد رفت.
 
مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بارش بی‌سابقه و بی‌وقفه باران مهرماه پارسال که بیش از ۲۰ ساعت به طول انجامید بسیاری از رودخانه‌های مهم شهر نوشهر به ویژه «ماشلک» طغیان کردند و گوشواره‌ها و پایه‌های سست پل موسی‌آباد بر روی رودخانه «ماشلک» در ضلع جنوبی از سمت شرقی به درون رودخانه ریزش کرد.
 
نجفی افزود: کمربندی نوشهر و چالوس یکی از پر تردد‌ترین جاده‌های این منطقه است و اکنون به دلیل تخریب پل عبور خودرو‌ها از داخل شهر انجام می‌شود.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران نیز گفت: از ۱۳ خرداد امسال تا امروز، ۵ میلیون و ۳۸ هزار ۲۸۷ دستگاه خودرو در جاده‌های استان تردد کردند.
 
نجفی با اشاره به تردد درون استانی ۴ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۳۴۴ دستگاه خودرو افزود: آمار ورودی خودرو‌ها در این مدت به استان ۴۱۲ هزار و ۷۰۶ و خروجی ۲۲۲ هزار و ۲۳۲ دستگاه گزارش شده است.
 
وی پرترددترین جاده‌های مازندران از ۱۳ خرداد تا امروز را ساری، قائم شهر، بابل، آمل، بابلسر، بابل، قائم شهر، بابل و بالعکس و نیز جاده سوادکوه نام برد و گفت: این استان رتبه چهارم تردد کشور (۶.۵ درصد) را داراست.
 
 
انتهای پیام/آ



پل ماشلک در کمربندی نوشهر دو هفته دیگر بهره برداری می‌شود

برچسب ها: سیلاب ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.