سردار هادیانفر از تردد بیش از ۹۰۰ هزار خودرو در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.

تردد بیش از ۹۰۰ هزار خودرو در جاده‌های شمالیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی شمال کشور اظهار کرد: بر اساس گزارش تردد شمارهای پلیس راهور، بیش از ۹۰۰ هزار خودرو از چهار محور در حال خروج به سمت شمال کشور هستند.

وی افزود: در حال حاضر به دلیل وجود ۱۷ کیلومتر خلع آزادراه در محور قزوین-رشت و تلاقی محل بزرگراه و جاده قدیم و ورود خودروها در مسیر شهر منجیل و رودبار، شاهد ترافیک هستیم.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در این محور از مسیر‌های فرعی استفاده کردیم، گفت: در محور‌ قزوین-رشت از مسیر‌های فرعی و اضافی برای بار ترافیکی برگشت مسافران محدودیت‌هایی را ایجاد کردیم، اما هنوز در مسیر رستم‌آباد و بعد از آن که به مسیر اصلی در اتوبان‌ها باز می‌گردد شاهد ترافیک هستیم.

سردار هادیانفر با بیان اینکه ترددها در محورهای شمالی کشور ۳۰ درصد افزایش یافته است، گفت: با توجه به حجم بالای سفر‌ها و ترافیک محور‌های منتهی به استان‌های شمالی تأکید می‌کنیم هموطنان محور‌های شمالی را امروز در برنامه سفر خود قرار ندهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار