پلیس راهور با اعلام اشباع تردد در مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی کشور از هم‌وطنان خواست تا اطلاع ثانوی به شمال کشور سفر نکنند.

درخواست پلیس راهور از هم‌وطنان/ تا اطلاع ثانوی از سفر به شمال کشور خودداری کنیدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با تعطیلات پیش‌رو، موج سفر به استان‌های شمالی کشور را شاهد هستیم.

در همین رابطه پلیس راهور اعلام کرد: محور‌های شمالی کشور در حال حاضر به علت حجم بالای تردد اشباع شده و در خواست پلیس از هموطنان عدم مراجعه به این محور‌ها تا اطلاع ثانوی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ
۱۹:۰۵ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
بیشتر این مسافرها هرساله در چنین ایامی به شمال سفر می کنند وهمیشه هم راه دو ساعته را به علت ترافیک سنگین ده یا پانزده ساعته طی می کنند نکته عجیب این است که لااقل درس عبرتی هم از این سفر خسته کننده وکسل کننده نمی اموزند که مثلا به شهر دیگری غیر از شمال بروند نمیدانم ما ایرانیها از یک سوراخ چند بار باید گزیده بشیم تا یادبگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
این مسافران اکثرا مهاجرین گیلانی و مازندرانی هستند که برای یه لقمه نون بعلت بیکاری در استان هاشون ترک جلای وطن کردند. و در تعطیلات برای دیدن پدر و مادر و اقوام و دلتنگ وطنشون میایند.
وگرنه هیچ آدم عاقلی برای تفریح و گردش 20 ساعت در ترافیک جاده ها نمی مونه!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۱۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
بخدا ما توشهر منجیل استان گیلان الان دو روزه اسیر شدیم و پامون را از خونه نمیتونیم بذاریم بیرون چون توکوچه و پس کوچه ها پره مسافرای عزیزه و بنده خداها خودشون و خانواده هاشون هم در عذابن و با بعضی هاشون که صحبت میکردم میگفتن راه 3ساعته تا مقصد را الان 10ساعته توترافیک گیر کردن.
آخرین اخبار