امام جمعه موقت کازرون گفت: دشمن دائما وعده شکست جمهوری اسلامی می‌دهد، در صورتی که دشمنان احمق هستند که اسلام، انقلاب و مردم را نمی‌شناسند.

دشمنان احمق هستند که وعده شکست جمهوری اسلامی می‌دهند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام عزمی امام جمعه موقت کازرون در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در کازرون اظهار کرد: دشمن دائما وعده شکست جمهوری اسلامی می‌دهد، در صورتی که دشمنان احمق هستند که نه اسلام و انقلاب و نه پشتیبانی مردم و تاثیر روحانیت را می‌شناسند.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می کند ارزش های اسلامی را از ما بگیرد اما نمی تواند، ما پرتوان تا ظهور امام زمان تلاش می کنیم و آماده جانفشانی در راه ایشان هستیم.

امام جمعه موقت کازرون با بیان اینکه عید فطر، عید تزکیه و خودسازی است، تصریح کرد: این عید، پیروزی مومنین در عبادات ماه مبارک رمضان و ذخیره ای برای آخرت است.

حجت الاسلام عزمی در خصوص روز ۱۵ خرداد بیان کرد: در ۱۵ خرداد ۴۲ آنچنان جنایتی توسط رژیم منحوس پهلوی در کشور شکل گرفت که امام راحل گفتند تا ابد این روز عزای عمومی است.

وی ادامه داد: در این روز ده‌ها هزار مومن به جرم دفاع از ارزش‌های اسلامی به شهادت رسیدند و مجروح شدند.

امام جمعه موقت کازرون افزود: با رهبری امام خمینی و همصدایی مردمی، رژیم منحوس پهلوی سرنگون شد و مردم طعم استقلال و آزادی را در پیروزی انقلاب چشیدند.

انتهای پیام/چ

صحبت های امام جمعه موقت کازرون در خطبه های نماز عید فطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار