ملت ایران تازنده است تن به ذلت نخواهد داد/مقاومت تنها راهکار مبارزه با زیاده‌خواهی آمریکاآیت الله شاهچراغی گفت: ملت ایران تازنده است در مقابل دشمنان و به‌ویژه آمریکا تن به ذلت نخواهد داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه های نماز عید سعید فطر در سمنان گفت: عداوت و کینه سردمداران دولت آمریکا نسبت به مردم ایران در این چهار دهه وجود داشته و هم‌اکنون نیز ادامه دارد و تداوم ایستادگی و مبارزه با زیاده‌خواهی آمریکا با تأکید بر عنصر مقاومت به‌عنوان راهکار برای مقابله با دشمنان باید مدنظر مسئولان و مردم قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در محل حرم مطهر امام راحل بابیان اینکه مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان به‌عنوان شیوه و راه و روش امام راحل، یک ضرورت انکارناپذیر است، ابراز داشت: ملت ایران تازنده است در مقابل دشمنان و به‌ویژه آمریکا تن به ذلت نخواهد داد.

آیت الله شاهچراغی بابیان اینکه امروز دغدغه اصلی، مسئله اقتصاد و تأمین معیشت مردم است تصریح کرد: مسئله رونق تولید، ارزش پول ملی، بهبود فضای کسب‌وکار، جدا کردن اقتصاد کشور از فروش نفت خام ازجمله مباحثی هستند که می‌بایست موردتوجه و تدبیر مسئولان واقع شود.

انتهای پیام / گ 

اقامه نماز عید فطر در سمنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.