نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در خطبه‌های نماز عید فطر گفت: به‌رغم توطئه دشمنان، نظام امروز از امنیت مناسبی برخوردار است.

با وجود توطئه دشمنان، از امنیت مناسبی برخورداریمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ،امروز در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلی امام خمینی شهر تبریز طی سخنانی با تبریک عید سعید فطر به تمام مسلمین جهان، اظهار داشت: دشمنان در بدو انقلاب تلاش داشتند که انقلاب اسلامی را از بین ببرند، اما بعد‌ها به این نتیجه رسیدند که مادامی‌که امام خمینی (ره) باشند نمی‌توانند ضربه‌ای به انقلاب وارد کنند.

وی افزود: پس از امام راحل نیز، حضرت آیت الله خامنه‌ای با همان صلابت امام (ره)، انقلاب را رهبری کردند.

امام جمعه تبریز با اشاره به گذشت سی سال از زمان رحلت امام خمینی (ره)، تاکید کرد: روز به روز بر جاذبه امام در بین جهانیان افزوده میشود که مصداق این واقعیت را میتوان در حضور عموم مردم و نمایندگان کشور‌های خارجی در مراسم ارتحال امسال مشاهده کرد.

وی، سالروز انتخاب مقام معظم رهبری به‌عنوان رهبر نظام جمهوری اسلامی را مورد اشاره قرار داده و گفت: امروز ۱۵ خرداد و سالروز زعامت مقام معظم رهبری می‌باشد. مدیریت در حوزه داخلی، مدیریت مشکلات ناشی از فتنه‌های سال ۷۸ و ۸۸، خنثی‌سازی جنگ رسانه‌ای دشمن، تسلط بی‌نظیر بر مسائل نظامی و سیاسی و اقتصادی از جمله هدایت‌ها و رهبری‌ها آیت الله خامنه‌ای در طول این سی سال است.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه یکی از تدابیر قابل توجه مقام معظم رهبری نام‌گذاری سالانه بود، افزود: این روش و تدبیر حضرت آیت الله خامنه‌ای سبب شد تا کشور بتواند در مسیر مشخصی گام بردارد.

وی با بیان اینکه به‌رغم توطئه دشمنان، نظام امروز از امنیت مناسبی برخوردار است، یادآور شد: عبور دادن نظام از تهدیدات و توطئه‌های دشمنان و بخصوص آمریکا از جمله مهمترین نتایج رهبری آیت الله خامنه‌ای در این سی سال بوده بطوریکه ایشان تهدیدات آمریکا را به فرصت تبدیل کرده‌اند و به یاد داریم و دیدیم گروه‌های تروریستی در اطراف کشور حضور داشتند، اما با تدابیر ایشان آسیبی به کشور وارد نشد و حتی نفوذ جمهوری اسلامی در عمق منطقه بیش از گذشته شد.

آل‌هاشم با اشاره به سالروز قیام ۱۵ خرداد و بازداشت امام خمینی (ره)، گفت: قیام ۱۵ خرداد مفتاح پیروزی ملت مسلمان ایران بود که نتیجه آن را در ۲۲ بهمن سال ۵۷ مشاهده کردیم.

آل‌هاشم با اشاره به آثار و برکات ماه رمضان، گفت: در ماه مبارک رمضان اگر در سایه الطاف الهی هدایت شده باشیم باید دستاورد‌های این ماه را در تمام ماه‌های دیگر ادامه داده و از یاد نبریم.

وی، آشتی با قرآن را از برکات مهم ماه رمضان برشمرد و افزود: باید سعی کنیم در طول سال نیز هر روز قرآن تلاوت کنیم.

امام جمعه تبریز در پایان خاطرنشان کرد: در ماه رمضان همه از فقیر تا غنی یکی میشوند و باید سعی کنیم که بعد از ماه رمضان نیز به فقرا توجه داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

آشتی با قرآن را از برکات مهم ماه رمضان بود

برچسب ها: عیدفطر ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.