نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: امروز دشمن از یکپارچگی مسلمانان می‌هراسد به همین دلیل با شیوه‌ها و دسیسه‌های مختلفی درصدد ضربه زدن به اتحاد مسلمانان است.

دشمن از یکپارچگی مسلمانان می‌هراسدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر بیان کرد: عید فطر بهترین نمایش برای اتحاد مسلمانان است و دشمن همواره از این تجمع‌ها می‌هراسد.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان با تمام ویژگی‌های آن تمام شد عنوان کرد: تربیت یافته‌گان این ماه  باید تلاش کنند رمضانی بمانند. خداوند در کتاب آسمانی قرآن کریم فرموده‌اند که قبل از اینکه انسان‌ها دعا کنند، آن‌ را اجابت می‌کنم.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به حل مشکلات مردم در بخش‌های مختلف تصریح کرد: مسئولان در فضای ملی و استانی در رابطه با حل مشکلات آب آشامیدنی شهر‌ها و روستا‌های استان، اشتغال، مسکن جوانان تلاش کنند و رفع مشکل آب آشامیدنی شهر‌های استان در اولویت کار مسئولان باشد.

صفایی بوشهری حمایت از جوانان را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: حمایت از جوانان، حل مشکلات گرانی و رسیدگی به فقرا و مستمندان باید در اولویت برنامه مسئولان قرار بگیرد.

وی همچنین با اشاره به دشمنی آمریکا و ایادیش در منطقه افزود: آمریکا و دشمنان به شدت علیه ملت‌های مختلف در جهان، مسلمانان و ملت ایران توطئه می کنند ولی به یقین پیروزی با مسلمانان است.

انتهای پیام/م

اتحاد لازمه مقابله با دسیه های دشمن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.