رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در تعطیلات عید سعید فطر جاده چالوس عصر امروز پانزدهم خردادماه یکطرفه می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه جاده‌های هراز، چالوس و سوادکوه بعد از ۲۴ ساعت ترافیک سنگین هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها عادی و روان است، گفت: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲ بامداد بامداد فردا پنج شنبه ۱۶ خردادماه از مرزن آباد به کرج ممنوع است.
 
وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا پنج شنبه ۱۶ خردادماه از کرج به مرزن آباد یک طرفه می‌شود.
 
سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج چالوس، گفت: رفت وآمد همه تریلر‌ها ازمحور هراز همچنان ممنوع است.
 
رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۶ بعد از ظهر روز شنبه ۱۸ خردادماه از جاده هراز ممنوع شد.
 
وی گفت: به همین منظور به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر‌های مجاز ترافیک، تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۸ خردادماه از جاده‌های کرج - چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع شد.
 
رئیس پلیس راه استان مازندران، از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/آ
 


جاده چالوس عصر امروز پانزدهم خردادماه یکطرفه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.