نماینده مردم الیگودرز در مجلس از بی‌برنامگی مسئولان در جذب اعتبارات عمرانی برای لرستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، محمد خدابخشی، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم برنامه‌ریزی مناسب برای جذب اعتبار پروژه‌های عمرانی در استان لرستان، گفت: آخرین مهلت جذب اعتبارات عمرانی مربوط به سال ۹۷ تا تاریخ ۳۱ تیر ماه امسال است و این در حالی بوده که در بخشی از محور‌های مواصلاتی با وجود تخصیص‌های خوبی که در نظر گرفته شده بود متاسفانه هنوز جذب اعتبار صورت نگرفته است.

خدابخشی افزود: یکی از محور‌های مهم مواصلاتی، محور الیگودرز به مسجد سلیمان است که از اعتبارات سال گذشته ۸ میلیارد تومان اعتبار شب عید برای آن در نظر گرفته شد، اما این اعتبار هنوز جذب نشده است.

وی اظهار داشت: برای قطعه الیگودرز در محور الیگودرز_داران نیز ۳ میلیارد تومان از اعتبارات سال ۹۷ باقیمانده و این در حالی است که نقشه‌ها و مشخصات هنوز در اختیار پیمانکار جدید قرار نگرفته است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی  بیان کرد: در محور الیگودرز_ خمین نیز ۳ میلیارد تومان از اعتبارات سال ۹۷ برای قطعه الیگودرز در شب عید تخصیص گرفته شد که هنوز جذب نشده و نه زیر گذر خمه در این مسیر احداث شده و نه نواقص موجود در این محور به طور کامل رفع شده است.

خدابخشی ضمن انتقاد از عدم رفع مشکلات جاده‌های روستایی یادآور شد: در خصوص اعتبارات ابلاغ شده راه‌های روستایی و روکش آسفالت و بازسازی این مسیر‌ها و بازآفرینی شهری نیز همین مشکل وجود دارد.

وی عملکرد برخی مسوولان استان در حوزه عمرانی را دارای ضعف دانست و بیان داشت: عدم نظارت بر پروژه‌های عمرانی و بی‌تفاوتی برخی مسوولان موجب شده دولت در حوزه عمرانی در لرستان عملکرد مطلوبی نداشته باشد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: انفعال مسوولان استان در این خصوص و عدم رفع مشکلات پیمانکاران، عدم نظارات بر بخش پیمانکاران و حتی عدم تمکین پیمانکاران از مسوولین مربوطه، باعث تضییع حق مردم لرستان شده است.

خدابخشی خواستار توجه مسوولان دولتی در لرستان به حل مشکلات مردم و تلاش برای جذب اعتبارات عمرانی در زمان باقی مانده و پیگیری ردیف‌های ملی ایجاد شده در بودجه ۹۸ برای الیگودرز شد و افزود: مدیرانی که در جذب اعتبار برای رفع مشکلات مردم ناتوان بوده و عملکرد مناسبی ندارند بهتر است خودشان استعفا دهند و کار را به افراد توانمند بسپارند.

انتهای پیام/ر

 نماینده الیگودرز از بی‌برنامگی مسوولان در جذب اعتبارات عمرانی برای لرستان انتقاد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.