معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: شهر همدان از هر نظر برای عید سعید فطر آماده است تا میزبان مطلوبی برای شهروندان و مسافران باشیم.

آمادگی همدان برای برگزاری باشکوه‌ عید سعید فطربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، وحید علی‌ضمیر، معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه شهرداری همدان محل برگزاری نماز عید فطر در تپه مصلی را آماده کرده است اظهار کرد: اقدامات لازم عمرانی و آذین‌بندی برای آماده‌سازی محیط نماز انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه جایگاه اقامه نماز نیز آماده شده است افزود: تسطیح و خاکبرداری لازم در محل برگزاری نماز و پارکینگ تعبیه شده انجام شده و فضای مناسب برای وضو نیز در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان از آماده‌سازی 20 هزار بسته پذیرایی برای توزیع بین نمازگزاران خبر داد و با بیان اینکه فضای شهر به ویژه مناطق پرتردد برای عید سعید فطر آذین‌بندی شده است ادامه داد: سازه‌های جدید و المان‌های نوری نیز در پیاده‌راه بوعلی نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 20 هزار متر ریسه نوری و بیش از 50 هزار متر طول ریسه پارچه‌ای در تمام نقاط شهر نصب شده است گفت: فضای شهر برای پذیرایی از مسافران در طول تعطیلات آماده است .

علی‌ضمیر با بیان اینکه سرویس بهداشتی و فضای سبز پارک‌ها برای استفاده شهروندان و مسافران مناسب‌سازی شده است افزود: نخاله‌های موجود در معابر شهری نیز جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/ د 

همدان، برای برگزاری عید سعید فطر آماده است

برچسب ها: شهرداری ، عیدفطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.